SOS.hu megújulása

SOS-Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa

Kategória:
Non-profit
A pályázat elérhetősége:
https://sos.hu/

Marketing célok:

A honlap teljeskörű megújításának célja - a szervezet küldetésének és tevékenységi körének közérthető bemutatásán túl - egy átláthatóbb menürendszer és mobilbarát design segítségével a gyors tájékozódás segítése, valamint az adományozási hajlandóság erősítése volt. Az új weboldal úgy került kialakításra, hogy támogassa mind a rendszeres, mind az alkalmi adománygyűjtési kampányok megjelenítését, gamifikált elemekkel ösztönözze az interakciót és erősítse az SOS Gyermekfalvakhoz, mint márkához való érzelmi kötődést. A honlapon egy új elemmel, a Tudástárral is bővült az elérhető tartalmak listája, mely közérthető módon nyújt szakmailag hiteles információkat a gyermekvédelem, gyermeknevelés aktuális kérdéseiben. A Tudástárnak, ahogy a weboldal egészének is küldetése, hogy érzékenyítse a látogatókat az állami gondoskodásban élő gyerekek helyzetével kapcsolatban, ezzel párhuzamosan pedig növelje a bizalmat az alapítvány munkája iránt, valamint hozzájáruljon az adományozási bázis bővítéséhez.

Célcsoport:

Az sos.hu célcsoportja elsősorban azok az érdeklődő magánszemélyek - lehetséges adományozók -, akiket megérint a legrászorultabb gyermekek sorsa. Emellett a honlap megszólítja a potenciális céges partnereket, a gyermekvédelemben dolgozókat, valamint mindazokat, akik érdeklődnek a gyermekvédelem témája iránt. Célunk, hogy a Tudástár révén a weboldal edukatív szerepet is betöltsön, így a szélesebb társadalom számára is értékes, hiteles információforrásként szolgáljon.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában