Közönségszavazás / 2025
- 826 Ózd város weboldala
- 567 Mr.Alkohol
- 291 Ármegosztó
- 137 RG-STÚDIÓ KFT.
- 133 YouTube Super Thanks Coun…
Marketing célok:
A Gudfruit Kft. honlapja egy modern agrárvállalkozás imázsát építi, amely ötvözi a családi hagyományokat a nagybani piaci jelenléttel és az innovációval. A “Rólunk” szekcióban a vállalat történetét és méreteit hangsúlyozzák: megtudhatjuk, hogy a család generációk óta foglalkozik növénytermesztéssel, a Gudfruit Kft. alapjait 1992-ben rakták le, és mára a cég több mint 100 hektáron termel friss zöldségeket. Ezzel párhuzamosan kiemelik, hogy a Gudfruit ma jelentős szereplője a hazai zöldségkereskedelemnek. A marketingkommunikáció másik pillére a minőség és megbízhatóság üzenete: a honlap hangsúlyozza a folyamatos fejlesztéseket és innovációt a termesztés, tisztítás, csomagolás terén, amellyel a cég biztosítja a magas színvonalat. Ezt konkrétan alátámasztják a tanúsítványok említésével: a Gudfruit termékei rendelkeznek GLOBALG.A.P. és IFS minősítésekkel, ami a kiváló gazdálkodási gyakorlatot és élelmiszerbiztonságot fémjelzi. Stratégiai célként jelenik meg az együttműködések hálózatának bemutatása: a cég széles kereskedelmi kapcsolatrendszerrel bír, együtt dolgozik nagy hazai áruházláncokkal, valamint hazai és környező országbeli termelőkkel, hogy folyamatos és kiváló minőségű árut biztosítson partnereinek. Ez a B2B partnerek felé azt az üzenetet hordozza, hogy a Gudfruit stabil és kapacitásban is erős beszállító. A honlap marketingcéljai között szerepel a cég növekedési törekvéseinek kommunikálása is: jelzik, hogy céljuk a termékpaletta és kapacitás további bővítése, miközben a magyar mezőgazdaság fejlődését támogatják – ezzel a Gudfruit egy felelősen gondolkodó, hazai piac iránt elkötelezett vállalatként pozicionálja magát. Az oldal tartalmi felépítése két dedikált aloldallal is támogatja a marketingcélokat: a “Gazdáknak” menüpont kifejezetten a lehetséges termelő partnerek megszólítására szolgál, ösztönözve új gazdálkodókat az együttműködésre (kiemelve, hogy a Gudfruit várja a minőségi termelés mellett elkötelezett gazdákat, akiknek felelősségteljes partnerként segít értékesíteni a terményeit). Ezzel párhuzamosan a “Kereskedelmi partnereknek” rész a nagykereskedelmi vásárlók felé kommunikál: bemutatja, hogy a vállalat széles és változatos kínálattal, egész éves ellátással képes kielégíteni a partnerek igényeit, és a mottójuk – “Minőség és Megbízhatóság mindenek felett” – erősíti a márkaüzenetet. Összefoglalva, a Gudfruit honlap marketingstratégiája azt célozza, hogy a céget a piacon mint megbízható minőségű friss zöldség beszállítót ismerjék el, amely összekapcsolja a termelőket és a kereskedőket, és amelynél a több évtizedes szakértelem garanciát jelent a partnerek számára.Célcsoport:
Kereskedelmi és termelői partnerekTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!