Hoffmann’s Winery – Klasszikus struktúra, kortárs élmény

Ex Voto Kft. (Hoffmann's Winery)

Kategória:
Agrár
A pályázat elérhetősége:
https://hoffmanns.hu

Marketing célok:

A Hoffmann’s Winery weboldalának fejlesztési célja az volt, hogy egy egyszerűen átlátható, mégis karakteres és emlékezetes márkaélményt nyújtson. Tudatosan tértünk vissza egy régi, bevált struktúrához: oldalsó menüs, egyoldalas felépítés, amely gyors, logikus és természetes felhasználói útvonalat biztosít. A cél az volt, hogy a látogató azonnal otthon érezze magát, pillanatok alatt eljusson a számára fontos tartalmakhoz – legyen az borvásárlás, információ vagy kapcsolatfelvétel. A dizájn minden részletében a márka arculatához igazodik: a borok címkéinek világa, a színek, a hangulat és a tipográfia egységesen tükrözik a Hoffmann’s stílusát – fiatalos, friss, de prémium. A vizuális elemek és a tónusok tudatosan a bizalom, az élmény és az impulzív vásárlási kedv erősítését szolgálják. A webshop integrációja nemcsak technikai, hanem érzelmi szinten is működik: a borászat története és a vásárlás élménye egyetlen, gördülékeny digitális úttá válik.

Célcsoport:

új generációs borfogyasztó, aki ugyanúgy értékeli a szakmai hitelességet, mint az esztétikai élményt
Vissza

További pályaművek a kategóriában