Seoul House Korean Restaurant
Krelab Agency
- Kategória:
- Az Év Kreatív megoldása, Vendéglátás
- A pályázat elérhetősége:
- https://seoulhouse.hu/
Közönségszavazás / 2025
- 1406 Természetkosár
- 1170 Mr.Alkohol
- 837 Ózd város weboldala
- 540 Eötvös DÖ webapp
- 413 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A Seoul House weboldalának fejlesztése a márka történetének első digitális megjelenése volt, amely stratégiai fordulópontot jelentett. A cél a 35 éves koreai étterem újrapozicionálása és online forgalmának növelése volt, modern, de autentikus formában. Az általunk végzett teljes rebranding – az arculattól a weboldalig – a hitelesség megőrzése mellett az új generáció megszólítására épült. A design a koreai kultúra lendületét és esztétikáját tükrözi finom animációkkal, amelyek életre keltik az étterem közösségi, grillre épülő élményét. A weboldal egyik fő marketing célja az organikus forgalom növelése és az online foglalások ösztönzése volt, amelyhez a strukturált és tartalomban erős étlap, a reszponzív felület és a dinamikus UI egyaránt hozzájárul. A végeredmény: hiteles, korszerű és üzletileg is hatékony digitális megjelenés.Célcsoport:
A Seoul House célcsoportja sokrétegű, de közös bennük a kultúra iránti érdeklődés. A magyar gasztrokalandorok új ízeket és valódi történeteket keresnek, a koreai expatok hazai ízeket, míg a fiatal K-pop és koreai kultúra rajongói a kapcsolatot a kultúrával. A weboldal felépítése és vizuális világa mindhárom réteget megszólítja: modern, könnyen navigálható, háromnyelvű és erősen vizuális. A design a közvetlenséget és megbízhatóságot sugározza, miközben prémium, mégis barátságos hangulatot áraszt. A baráti társaságok és családok számára az interaktív BBQ élmény és az asztalgrilles koncepció vonzó, míg a turisták számára a site segíti a felfedezést és az azonnali döntést – legyen szó az autenitkus konyha lehetőségeiről vagy akár részletesebb ajánlásról, ezt mind megkapja bármelyik látogató.Videó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!