MOHUpédia - Fedezd fel az újrahasznosítás világát

feat. Kft.

Kategória:
Az Év Kreatív megoldása
A pályázat elérhetősége:
https://mohupedia.hu/

Marketing célok:

Magyarországnak 2035-ig 32%-ról 65%-ra kell növelnie a hulladék újrafeldolgozási arányát. Ilyen léptékű változáshoz komoly szemléletformálásra van szükség, különösen a fiatalabb generációk körében. Ezért a MOHU létrehozta a MOHUpédiát, egy átfogó digitális platformot, amely látványosan és szórakoztató módon adja át az újrahasznosítással kapcsolatos ismereteket. A MOHUpédiával egy hazánkban eddig nem látott, videójátékok világát idéző, interaktív várost építettünk fel, ahol a városelemek az egyes újrahasznosítható anyagokat szimbolizálják. A várostérkép önmagában is felfedezésre hív, de az igazi élményalapú tudásátadás az épületekbe lépve kezdődik. Minden csillanó, számozott tárgy egy-egy interaktív játékot rejt, ami cselekvés által tanít meg a helyes újrahasznosítási módszerekre. A jelenlegi városrészleten túl további “negyedek” fognak csatlakozni az oldalhoz, hogy végül mind a 14 újrahasznosítható anyag szerepeljen térképünkön - így adva teljes képet az újrahasznosítás világáról.

Célcsoport:

Az oldal célja, hogy tanároknak, tudatos szülőknek és persze az erre maguktól is nyitott diákoknak adjon egy olyan eszközt, ami leíró szövegeken túlmutatva vezet be mindenkit az újrahasznosítás és a szelektív hulladékgyűjtés világába. Minden elem és szöveg úgy van kidolgozva, hogy érthető és követhető legyen a felső tagozatos diákok számára, miközben a középiskolásokat is leköti. A nyomasztó, klímaszorongást fokozó dörgedelmek helyett konkrét, követhető, és a hétköznapokban is alkalmazható gyakorlatokat mutat be, hogy az újrahasznosítás természetes részévé váljon a fiatalabb generációk életének.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában