Közönségszavazás / 2025
- 2289 Mr.Alkohol
- 2144 Természetkosár
- 2032 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 592 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A MAXINNOVA weboldalának fejlesztése azt a célt szolgálta, hogy a prémium használtautó-piacon egy gyors, intuitív és bizalomépítő digitális élményt nyújtson. A Használtautó.hu API-integrációnak köszönhetően a készlet valós időben frissül, ami jelentősen támogatja az átláthatóságot és a hatékony ügyfélszerzést. A modern, influencer-közeli kommunikáció – például Gáspár Laci szerepeltetésével – emberközelivé és könnyen azonosulhatóvá teszi a márkát. A felhasználói útvonalakat úgy alakítottuk ki, hogy a látogatók néhány kattintással célba érjenek, legyen szó vásárlásról, értékesítésről vagy bérlésről. A honlap egyszerre növeli a konverziókat és a márkaélményt, miközben erősíti a MAXINNOVA hitelességét a 14 éve működő budapesti szalon mögött.Célcsoport:
autóvásárlók, autóeladók, bérlés iránt érdeklődők, prémium autók iránt nyitott felnőttekTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!