Gránit Alapkezelő megújult weboldal

Republic Group Communication Kft.

Kategória:
B2B weboldalak, Kereskedelem, Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://granitalapkezelo.hu/

Marketing célok:

A Gránit Alapkezelő Zrt. megújult weboldalának fő céljai a bizalom, az átláthatóság és a márka erősítése a befektetői piacon. A modern, letisztult felület a befektetők igényeire épül: jól strukturált alapadatlapok, áttekinthető dokumentumkezelés és a Grandio Blog közérthető, rendszeresen frissülő szakmai tartalmai segítik a tájékozódást. Az oldal kiemelkedő értéke az interaktív döntéstámogató funkciók rendszere: egyedi alapkereső és szűrők, mini betekintővel működő listanézet, alapösszehasonlító modul, hozamkalkulátor, frissülő, letölthető onepager riportok és napi árfolyamgrafikon. A Grandio Blog hidat képez a szakértői tudás és a befektetők mindennapi döntései között. A bejegyzéseket az Alapkezelő munkatársai írják, így a weboldal nemcsak információforrás, hanem a szakértőket is megszemélyesíti. A reszponzív, többnyelvű és moduláris weboldal egységes, felhasználóbarát élményt nyújt. Mindez erősíti a Gránit szakértő és partnerközpontú pozícióját, és fokozza a márka iránti bizalmat.

Célcsoport:

Intézményi befektetők, privát bankárok, portfólió-menedzserek és a pénzügyi világ mindazon szereplői, akik maguk vagy mások nevében befektetői döntéseket hoznak. Továbbá azok a magánbefektetők, akik maguk is aktívan részt vesznek befektetési döntéseik meghozatalában.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában