Vágtató digitális generáció

2016-09-28

A Te véleményedre van szükségünk, hogy átfogó képet kaphassunk a ma élő generációk fogyasztói szokásairól! Tudasd velünk, számodra milyen mindennapi tényezők képzik az igazi értékeket!

„Az elmúlt 15 év alatt felnőtt egy új fogyasztói réteg. Ők a ’Z Generáció’, akik már a neten élnek. Okosak, van véleményük, gyorsan döntenek, ők a „digitális mindenevők”. Úgy érzik, alanyi jogon jár nekik a netes lét, a social média és az okostelefon. Aki őket meg tudja szólítani, az a jövőjét építi.” – nyilatkozta Varga István, ’Az Év Honlapja’ pályázat alapítója.

’Az Év Honlapja’ Team éppen ezért, indított el egy kutatást, mely első sorban a Z- generáció fogyasztói szokásait vizsgálja, a ’baby boomerek’, az X- és Y-generációk habitusával összevetve azt.

Jelenleg az Y- generáció tagjai alkotják a fiatal munkavállalók nagy részét, de érdemes figyelmet fordítani a Z- generációra is, hiszen ők lesznek a jövő vásárlói.

Nagyon nehéz az új generáció figyelmének középpontjába kerülni, mivel őket sokkal több inger, mikromomentum éri, mint a többi generáció szülötteit.

Szekunder kutatásunk során kialakult egy képünk a vizsgált fogyasztói rétegről. Felállítottuk hipotéziseinket és primer kutatásunk segítségével megerősítjük vagy megcáfoljuk azokat. Ezeket az állításokat csak később kívánjuk nyilvánosságra hozni, mivel ezzel befolyásolhatnánk kitöltőinket.

Annak érdekében, hogy ezek a következtetések relevánsak legyenek, minél nagyobb számú kitöltőre van szükségünk.

Kérjük, segítsd Te is munkánkat azzal, hogy kitöltöd ezt a mindössze 4 percet igénybe vevő kérdőívet- legyen bármely generáció tagja!

A következő itt érheted el.

A felállított hipotézisekről és az eredményekről elsőként a Magyar Marketing Szövetség November 17.-ei konferencia plenáris ülésén hallhatnak majd az érdeklődők. Később megtekinthetőek lesznek a mantamarketing.hu, azevhonlapja.hu, illetve a marketing.hu weboldalakon.

 

Köszönettel,
’Az Év Honlapja’ Team

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek