Vágtató digitális generációk II.

2016-10-05

’Az Év Honlapja’ Team tovább folytatja a ma egymás mellett élő generációk szokásainak vizsgálatát!

A kutatás kezdetén elindított kérdőívünkben leginkább vásárlói szokásokra kérdeztünk rá. (Ezúton is szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki eddig kitöltötte.) Nem szabad azonban figyelmen kívül hagyni a világ egyre gyorsuló digitalizálódását. A fogyasztó egyre több felületen és közösségi oldalon van jelen.

Magyarországon az elmúlt néhány évben szinte „berobbant” a digitalizáció. Ezt mutatja például az is, hogy három évvel ez előtti állapothoz képest, mára többségbe kerültek a felnőtt okostelefon használók.
Nem minden nemzedék fogadja el egyformán ezt a fajta gyorsulást. A ’Z generáció’ már ebbe született bele. Nagyon sok dolgot alapvetőnek vesznek, amivel a többi generáció csak élete során ismerkedett meg.

Szeretnénk vizsgálni, leginkább milyen felületeken, melyik generáció érhető el, illetve mi az, ami felkelti érdeklődésüket.

Kíváncsi vagy, mennyire igazak a fenti állítások? Segíts nekünk, hogy minél teljesebb képet kaphassunk! Töltsd ki Te is, maximum 4 percet igénybe vevő kérdőívünk, melyet itt érhetsz el.

Az első kérdőív is még nyitva van, melyet ezen a linken érhetsz el.

 

A felállított hipotézisekről és az eredményekről (a második kérdőív esetében is) elsőként a Magyar Marketing Szövetség November 17.-ei konferencia plenáris ülésén hallhatnak majd az érdeklődők. Később megtekinthetőek lesznek a mantamarketing.hu, azevhonlapja.hu, illetve a marketing.hu weboldalakon.

 

Köszönettel,
’Az Év Honlapja’ Team

Vissza

Hiteles információ, digitális támogatás – így segít a Semmelweis HELP az egészségtudatosságban

2025. 04. 29.
A Semmelweis HELP nem csupán egy egészségügyi alkalmazás – hanem a hitelesség, a digitalizáció és a társadalmi hasznosság találkozása. Az „Az Év Honlapja” díj egyik ki…
Bővebben

A matek lehet élmény – mi ezt bebizonyítjuk!

2025. 04. 29.
Az iMatek.hu forradalmasítja a matematikaoktatást: játékos, digitális formában hozza közelebb a tanulókat a számok világához. A platform különösen a vizuális és logikus gondolkodás fejl…
Bővebben

Greenroom: Új hullám a B2B marketingben

2025. 04. 29.
A Greenroom marketingügynökség weboldala merész újítást hozott a B2B kommunikáció világába: szakít a megszokott sémákkal, és egyedi koncepcióval, a szörfösök „greenroom” pil…
Bővebben
További hírek