Mindenki online csinálja

2016-10-10

15 éve már, hogy az Év Honlapja-díj Magyarországon mértékadó szakmai elismerést jelent. Az online térben otthonosan mozgó vállalatok évről évre többen, egyre több kategóriában, egyre gyorsabban változó feltételek között versengenek egymással. Az Év Honlapja Magyarország legrangosabb webfejlesztői versenye, amelynek célja az online kultúra fejlesztése. 

A mai trendek alapján egy honlap annál hatékonyabb, minél egyszerűbb, és informatívabb. Emiatt a szakmában rengeteg a kísérletezés, az egymással párhuzamos vagy éppen egymást keresztező fejlődési irány. A közösségi oldalak és a gyorsuló digitalizáció hatására a felhasználók is felpörögtek, egyre türelmetlenebbek lettek. Ezért Az Év Honlapja pályázaton a honlapok user szempontú értékelése az egyik legfontosabb szemponttá vált. A korábban könnyen kezelt 3-4 másodperces betöltési sebesség mára elviselhetetlenül lomha vánszorgássá vált, az átláthatóság és az egyszerűség pedig elengedhetetlen lett.

Míg néhány évvel ezelőtt még a programozók végezték a „site build” kialakítását, ma ez a fajta aktivitás teljesen háttérbe szorult, és helyette a dizájn és a felhasználói élmény együttese került előtérbe. A legjobb honlapok kiválasztása során új, meghatározó szempont lett tehát a felhasználói élmény (user experience) és a marketing célú tartalom, kreativitás is.

Az Év Honlapja díj egyik legfontosabb eredménye, hogy a zsűri évről évre kiemeli és reflektorfénybe helyezi azokat a friss fejlesztéseket, amelyek mentén sikeresen lehet az online térben is felépíteni mindazt, amit az üzleti, vagy a non-profit szféra célként tűz ki önmaga elé.

Az elmúlt években ipari és kulturális témájú weboldalakkal féltucatnyi elismerést gyűjtött be a pécsi székhelyű FERLING, amelynek ügyvezetője, Ferling Dávid, ma már a szakmai zsűriben ül.

- Az Év Honlapja díjat a webes szakma ítéli oda, megszerzése egyfajta kitüntetés. Olyan elismerés, ami nagyban hozzájárul az adott cég hírnevének, elismertségének javulásához. A díj egyfajta kiváltság, a weboldal fejlesztőjének és tulajdonosának egyaránt. Hatásukra számos megkeresés, megrendelés érkezett be hozzánk – mondta Ferling Dávid, aki ügyvezetőként, és a cég digitális üzletágvezetőjeként is közvetlen közelről látja a szakmai versenyek hozadékát.


A pályázatra 2016. október 31-ig lehet nevezni az alábbi elérhetőségen: www.azevhonlapja.hu.
Az oldalajánlás funkciónak köszönhetően pedig bárki ajánlhatja a pályázatot  a honlap tulajdonosának is.

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek