Edukáció és minősítés - elindult a 2017-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2017-09-04

Egy rövid early bird időszak után, rövidített menetrenddel és a szokásos feltételekkel folytatódik Magyarország legismertebb online marketingkommunikációs pályázata, ’Az Év Honlapja’ pályázat!  A Magyar Marketing Szövetség által szervezett verseny szakmai zsűrije idén is a digitális marketing legújabb és legkreatívabb megoldásait keresi. 

Az új vizuális és technológiai trendek ismerete, illetve a célközönség legfrissebb elvárásainak megfelelően kialakított felhasználói felület nélkülözhetetlenné vált egy sikeres weboldal kialakításához az elmúlt évek alatt. Ez azonban önmagában még mindig nem elég egy jól működő, a vállalati stratégiát segítő digitális marketing tervhez. A digitális tartalmak (videók, animációk, infografikák, stb.) térhódításával, az automatizált rendszerekkel és a közösségekkel a marketingeseknek fel kell venniük a lépést! A pályázat szervezői mindennél fontosnak tartják az edukációt, ezért úgy döntöttek, hogy az idei díjátadót a fejlődés lehetőségével kötik össze. Így kap helyet a szakma legnagyobb online versenyének díjátadója a Magyar Marketing Konferencián!

„Az MMSZ elnökeként egyben az Országos Marketing Konferencia projektigazgatójaként rendkívül fontosnak tartom, hogy a két fő célkitűzésünk, az edukáció és a minősítés égisze alatt a jó példákat bemutassuk a szakmai közönségnek. Ezekből maguk a konferencia résztvevők is rengeteg inspirációt kaphatnak, hiszen a cégünk weboldala egy nagyon fontos marketingkommunikációs eszköz. Ez természetesen fordítva is igaz, a díjazott pályázók ezúttal nem csak egymásnak mutathatják be sikeres weboldalaikat, hanem a marketingszakma döntéshozóinak is!” – nyilatkozta Hinora Ferenc.

A szervezők idén nem változtattak a nevezési kategóriákon. Továbbra is 25 kategóriában lehet nevezni a honlapokat, illetve egyéb digitális megoldásokat. Mivel ezeknek az újításoknak jelentős szerepe lesz a vállalatok jövőbeni digitális stratégiájában, ezért valószínűleg a legnépszerűbb kategóriák ’Az Év technológiai megoldása’, ’Az Év kreatív megoldása’, és ’Az Év Applikációja’ lesznek. Szintén sok nevezést várnak a már korábban nagy népszerűségnek örvendő E-kereskedelem, Márkasite és Turizmus kategóriákba is.

A pályázóknak idén rövidebb határidő áll rendelkezésükre, a nevezéseket 2017. október 15.-ig lehet leadni a www.azevhonlapja.hu weboldalon. A közönségszavazás csupán egy kattintás, így a nevezők rajongóik, közönségük bevonásával egyszerűen gyűjthetnek szavazatokat. November közepén pedig az ünnepélyes díjátadón megtudhatjuk, hogy melyek lesznek az idei év legkreatívabb megoldásai!

 

Varga István, alapító
info@evhonlapja.hu

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek