Marketing Summit és Influencer Festival - 2019

2019-09-16

2019. szeptember 12-én és 13-án került megrendezésre a Marketing Summit és Influencer Festival, ahol Az Év Honlapja team két tagja is részt vett. A szakma első számú konferenciáján 2 nap alatt, több mint 1000 résztvevő és 100 előadó vett részt.

Az első napon került megrendezésre a marketing konferencia, ahol face to face beszélgetéseket hallgathattunk meg marketing vezetők, ügynökség vezetők és értékesítési vezetők között: hogyan mérhető jól az ügynökség teljesítménye, léteznek-e működő modellek és tartós megbízó-ügynökség kapcsolat, illetve milyen az eredményes tenderkiírás. Illetve arról, hogy mennyiben járul hozzá a vállalati értékteremtéshez a marketing és a kereskedelmi terület, hol van jó helyen a szervezetben a marketing, és hogy a sales terület elkülönülhet-e a marketingtől.

Érdekes előadásokat hallgattunk meg többek között arról, hogy mi fűti illetve hajtja a digitális marketing motorját, hogyan érhetünk el több tudatosságot és elkötelezettséget. Hogyan segíti a marketingest a marketingautomatizáció az adathalmazok minőségi felhasználásában, hogyan automatizáljuk marketing folyamatainkat és mérjük jól a hatékonyságot. Hasznos Instagram és Facebook hirdetési újdonságokról tanultunk, hogy milyen más megoldások működnek a két felületen.

A második napon került megrendezésre az Influencer Festival ahol marketinges szemmel, együtt vitatták meg a social media, a tartalomgyártás, és az influencer marketing sikereit, trendjeit, lehetőségeit és problémáit.

Influencerek, content creatorok és ügyfél közötti viták a második napon is szerepeltek a programok között. Például arról, hogy mik az alapvető és elérésbeli különbségek, milyen elvárásokat támasszunk influencer és content creator felé, kit hogyan kezelnek a piacon. Miért van kevesebb hosszútávú együttműködés és mi lenne az ideális, illetve mit preferálnak inkább az influencerek, és mit az ügyfelek.

Izgalmas kerekasztal beszélgetéseken vehettünk részt, ahol influencerek, ügynökség vezetők és content creatorok beszélgettek többek között arról, hogyan jön létre egy influencer kampány, milyen állomásai vannak ideális esetben, mikor érdemes influencert használni, mi mindent kell figyelembe venni az influencer kiválasztásakor. Hogyan lehet online márkát felépíteni, hogyan használjuk a platformokat, építsük és vonjuk be a közösséget, illetve hogyan menedzseljük a rajongói közösséget és miképpen építsünk fel egy sikeres menedzsmentcsapatot.

A két nap alatt sok új információval és tudással gyarapodtunk és alig várjuk, hogy ezeket kamatoztatni tudjuk a jövőben, hogy Az Év Honlapja pályázat sikere továbbra is töretlen maradjon!

      

Vissza

Hajlamtól a realitásig, avagy hogyan induljunk el internetes megjelenésünk kialakításában

2025. 09. 16.
Egy cég sikerességét nagy mértékben meghatározza marketingkommunikációja, vagyis annak meghatározása és tervezése, hogy célcsoportunkat milyen módon szeretnénk megszólítani. Fontos lépé…
Bővebben

Pályázatunk ’AI alapú marketing megoldások’ kategóriája idén is várja a jelentkezőket!

2025. 09. 12.
Az AI technológia az utóbbi években a soha meg nem álló digitális fejlődés egyik legfőbb képviselőjévé vált. Sok szakirányban használata erősen ajánlott annak érdekében, hogy a vállalko…
Bővebben

Digitális élménytervezés a jövő honlapjain – a felhasználói élmény, mint a weboldalak új mércéje

2025. 09. 11.
A mai weboldalak már jóval túlmutatnak az információközlés és a termékbemutatás hagyományos szerepén. Az új generációs honlapok elsődleges célja, hogy élményt nyújtsanak a látogató…
Bővebben
További hírek