Prediktív marketing, avagy nyitott könyv az életed!

2014-04-25

Vannak berögzült szokásaink. Beáll az életünkben egy rendszer. Minden nap ugyanabban az időpontban ébredünk, ugyanazokat a hírportálokat olvasgatjuk a reggeli kávé mellett és természetesen felnézünk a social médiumokra. Tisztában vagytok vele, hogy ezeket egy szoftver nyomon követi?

A telefonunk használatával és a közösségi oldalakra történő regisztrációnkkal szabad kezet adunk egy alkalmazásnak, amely percről percre értesül arról, hogy mikor mit teszünk. Mikor kelünk fel, milyen oldalakat böngészünk, milyen útvonalon keresztül jutunk el a munkahelyünkre, aznap milyen receptre keresünk rá a vacsoraelkészítés céljából. Követik fogyasztási szokásainkat, miben változott az érdeklődésünk, mi az, amiben hasonlóan cselekszünk hosszú idő óta. Majd a tevékenységeink által kiszámítják a várható viselkedésünket. Na, ez az, amire nekik igazán szükségük van. A "nekik" alatt a gazdasági szféra foglalkoztatottjait értem. Az értékesítőket, a marketingeset, a pénzügyi dolgozókat, sorolhatnám. Ők ebből táplálkoznak. Ezek az adatok inspirálják munkájukat, kiket célozzanak meg, mikor, hol, milyen eszközökkel.

Korábban, a pálmaleveleket leszámítva, kiszámíthatatlan volt a sorsunk. Tessék, a XXI. századra eljutottunk odáig, hogy a magánélet, mint olyan megszűnt. Nem is igényeljük? Függők lettünk. Check inekről, fotómegosztásokról szól az életünk, tehát úgy tűnik, hogy nem is vágyunk rá. A világ elé tárjuk örömünket, szomorúságunkat és várunk a visszaigazolásokra. Ezek után ne is csodálkozzunk, ha ezekre a szakma lecsap.

Vissza

“A biztonságos és funkcionális termékek mellett fontos számunkra a felhasználói, vásárlói élmény és a weboldal esztétikai megjelenése is.”

2024. 05. 06.
A mai interjúnkban a MONTEEN csapatát kérdeztük, akik Ifjúsági kategóriában Az Év Honlapja díjat nyerték el. A MONTEEN egyedülálló küldetéssel indult útnak: megvédeni az ember…
Bővebben

Gerillamarketing a gyakorlatban

2024. 05. 03.
Lehet egy váratlan utcai kampány, egy humoros vagy meghökkentő reklámvideó, vagy akár egy interaktív esemény, amely az embereket bevonja és meglepi. A gerillamarketing célja az, hogy az…
Bővebben

Gerillamarketing: eszközöktől a gyakorlatig

2024. 05. 02.
A gerillamarketing olyan szokatlan és kreatív marketingstratégia, amelynek célja, hogy minimális erőforrásokkal maximális eredményeket érjen el. Mindez „Out of the Box” ez a…
Bővebben
További hírek