Prediktív marketing, avagy nyitott könyv az életed!

2014-04-25

Vannak berögzült szokásaink. Beáll az életünkben egy rendszer. Minden nap ugyanabban az időpontban ébredünk, ugyanazokat a hírportálokat olvasgatjuk a reggeli kávé mellett és természetesen felnézünk a social médiumokra. Tisztában vagytok vele, hogy ezeket egy szoftver nyomon követi?

A telefonunk használatával és a közösségi oldalakra történő regisztrációnkkal szabad kezet adunk egy alkalmazásnak, amely percről percre értesül arról, hogy mikor mit teszünk. Mikor kelünk fel, milyen oldalakat böngészünk, milyen útvonalon keresztül jutunk el a munkahelyünkre, aznap milyen receptre keresünk rá a vacsoraelkészítés céljából. Követik fogyasztási szokásainkat, miben változott az érdeklődésünk, mi az, amiben hasonlóan cselekszünk hosszú idő óta. Majd a tevékenységeink által kiszámítják a várható viselkedésünket. Na, ez az, amire nekik igazán szükségük van. A "nekik" alatt a gazdasági szféra foglalkoztatottjait értem. Az értékesítőket, a marketingeset, a pénzügyi dolgozókat, sorolhatnám. Ők ebből táplálkoznak. Ezek az adatok inspirálják munkájukat, kiket célozzanak meg, mikor, hol, milyen eszközökkel.

Korábban, a pálmaleveleket leszámítva, kiszámíthatatlan volt a sorsunk. Tessék, a XXI. századra eljutottunk odáig, hogy a magánélet, mint olyan megszűnt. Nem is igényeljük? Függők lettünk. Check inekről, fotómegosztásokról szól az életünk, tehát úgy tűnik, hogy nem is vágyunk rá. A világ elé tárjuk örömünket, szomorúságunkat és várunk a visszaigazolásokra. Ezek után ne is csodálkozzunk, ha ezekre a szakma lecsap.

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek