Milyen legyen a honlapom, hogy esélyes legyen a győzelemre?

2021-07-05

'Az Év Honlapja’ idén ünnepli a 20. születésnapját és úgy gondoltuk, hogy adunk egy kis támpontot ahhoz, hogy hogyan érhetsz el minél jobb eredményt.

Lehet, hogy benned is felmerült már a kérdés, hogy ha nevezni szeretnél a pályázatra, akkor milyen szempontokat érdemes figyelembe venned a honlapoddal kapcsolatban. Íme egy kis irányadó lista a teljesség igénye nélkül.

Mitől jó egy honlap?

A honlapokkal kapcsolatban fontos, hogy folyamatelvűek legyenek. Ez azt jelenti, hogy például értékesítéskor a vásárlót végig kell vezetni a folyamaton. Ha érdeklődik a termékért vagy a szolgáltatásért, akkor lehetősége legyen rögtön a vásárlásra. Tehát érdemes figyelmet fordítani a rendszerek kiépítettségére.

Eközben pedig a leendő honlaplátogató fejével is ajánlott végignézni az oldalunkat: számára mi lehet a logikus felépítés, hogy válik élménnyé számára a weblap használata? Mennyire felhasználóbarát az oldal? Ehhez persze ismerned kell a közönséged, hogy számukra mi a fontos, mi lehet a céljuk azzal, hogy felkeresik honlapodat?

Érdemes megvizsgálni, hogy a honlapot használók mennyire tudnak visszajelzéseket adni a tapasztalataikról és az is fontos, hogy a kommunikáció kétirányú-e.

Fontos kiemelni, hogy a vállalat honlapjának kinézete illeszkedjen a cég arculatához. Ez azért jelentős, mert a honlapod kinézete is segíthet abban, hogy azonosítsák a vállalatodat, és ha itt a fogyasztó ellentmondással találkozik, akkor az összezavarhatja. Kisebb az esélye, hogy kialakul benne egy pozitív érzés a vállalattal kapcsolatban, ha nincs egy konkrét imázs, amihez kötődhet.

Lényeges elem a reszponzivitás, ugyanis az internetezők nagy része az egyes weboldalakat a telefonjáról böngészi. De érdemes ügyelni arra, hogy egyéb elektronikus eszközön (például tableten) is megfelelően működjön és látszódjon minden.

 

Ha úgy gondolod, hogy a honlapod megfelel ezeknek a feltételeknek és emellett különleges, újdonságot nyújt, akkor nevezz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

Augusztus 12-től 20 napig tart az Early Bird időszak, ekkor még kedvezményesen nevezhetsz a pályázatra.

Mérettesd meg magad! Hajrá!

Vissza

Megvannak „Az Év Honlapja” 2024 díjazottjai!

2025. 03. 06.
Rekordszámú nevezés, innováció, technológiai bravúrok és kreativitás jellemezte a 2024-es „Az Év Honlapja” pályázatot, amely immár 23. alkalommal emelte piedesztálra a…
Bővebben

FOMO a marketingben: Hogyan ösztönzi a vásárlásokat a kimaradástól való félelem?

2025. 02. 28.
A FOMO (Fear of Missing Out), vagyis a kimaradástól való félelem, egy olyan pszichológiai jelenség, amely azt az érzést kelti az emberekben, hogy valami fontos dolog történik, és ők kim…
Bővebben

A hulladék nem végállomás, hanem egy új kezdet alapja a körforgásos gazdaságban

2025. 02. 28.
A mai interjúban betekintést nyerhettünk a MOHU.hu megújításának folyamatába, kihívásaiba és jövőbeli terveibe. Megtudtuk, hogy a platform nemcsak a körforgásos (fenntartható) gazdaság…
Bővebben
További hírek