Milyen legyen a honlapom, hogy esélyes legyen a győzelemre?

2021-07-05

'Az Év Honlapja’ idén ünnepli a 20. születésnapját és úgy gondoltuk, hogy adunk egy kis támpontot ahhoz, hogy hogyan érhetsz el minél jobb eredményt.

Lehet, hogy benned is felmerült már a kérdés, hogy ha nevezni szeretnél a pályázatra, akkor milyen szempontokat érdemes figyelembe venned a honlapoddal kapcsolatban. Íme egy kis irányadó lista a teljesség igénye nélkül.

Mitől jó egy honlap?

A honlapokkal kapcsolatban fontos, hogy folyamatelvűek legyenek. Ez azt jelenti, hogy például értékesítéskor a vásárlót végig kell vezetni a folyamaton. Ha érdeklődik a termékért vagy a szolgáltatásért, akkor lehetősége legyen rögtön a vásárlásra. Tehát érdemes figyelmet fordítani a rendszerek kiépítettségére.

Eközben pedig a leendő honlaplátogató fejével is ajánlott végignézni az oldalunkat: számára mi lehet a logikus felépítés, hogy válik élménnyé számára a weblap használata? Mennyire felhasználóbarát az oldal? Ehhez persze ismerned kell a közönséged, hogy számukra mi a fontos, mi lehet a céljuk azzal, hogy felkeresik honlapodat?

Érdemes megvizsgálni, hogy a honlapot használók mennyire tudnak visszajelzéseket adni a tapasztalataikról és az is fontos, hogy a kommunikáció kétirányú-e.

Fontos kiemelni, hogy a vállalat honlapjának kinézete illeszkedjen a cég arculatához. Ez azért jelentős, mert a honlapod kinézete is segíthet abban, hogy azonosítsák a vállalatodat, és ha itt a fogyasztó ellentmondással találkozik, akkor az összezavarhatja. Kisebb az esélye, hogy kialakul benne egy pozitív érzés a vállalattal kapcsolatban, ha nincs egy konkrét imázs, amihez kötődhet.

Lényeges elem a reszponzivitás, ugyanis az internetezők nagy része az egyes weboldalakat a telefonjáról böngészi. De érdemes ügyelni arra, hogy egyéb elektronikus eszközön (például tableten) is megfelelően működjön és látszódjon minden.

 

Ha úgy gondolod, hogy a honlapod megfelel ezeknek a feltételeknek és emellett különleges, újdonságot nyújt, akkor nevezz Te is ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

Augusztus 12-től 20 napig tart az Early Bird időszak, ekkor még kedvezményesen nevezhetsz a pályázatra.

Mérettesd meg magad! Hajrá!

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek