Olvassátok el az Absurd Reklámügynökség beszámolóját!

2021-07-21

Folytatódik 'Az Év Honlapja' pályázat 20. jubileumi születésnapja alkalmából rendezett interjúsorozat, amiben korábbi nyerteseink nyilatkoznak nekünk a versenyen szerzett tapasztalataikról és élményeikről.

Ezúttal az Absurd Reklámügynökség mondta el, milyen érzés volt nyerni Fehérvár Hero alkalmazásukkal. Olvassátok el beszámoló

1. Bemutatkozás, Kik vagytok, mivel foglalkoztok?

Ügynökségünk közel 20 éve alakult. Az évek során egyre több komplex, a kreatív koncepciót, marketingstratégiát és produkciós tervezést és kivitelezést is felölelő megbízás talált ránk. Cégünk életében jelentős szerepet kapnak az online és digitális projektek is.

Elsősorban azok fordulnak hozzánk, akik igénylik a kreativitást, a frissességet, fogékonyak az új trendekre, technológiákra, elkötelezettek a működő, hatékony megoldások iránt, és szeretik biztos kezekben tudni brandjüket és marketing büdzséjüket.

 

2. Mennyire veszitek komolyan a digitális marketing kihívásait?

Üzletágaink közül ez a terület fejlődik a leggyorsabban, így muszáj alkalmazkodunk a kihívásokhoz, trendekhez. Itt tényleg hatványozottan igaz a mondás, ha lemaradsz, kimaradsz, így az applikáció fejlesztés mellett az app marketinget is fókuszba helyezve jelentős belső erőforrásokat összpontosítunk a területre.

 

3. Anno miért döntöttetek úgy, hogy beneveztek Az Év Honlapja pályázatra?  

A tavalyi évben fejlesztettünk egy olyan applikációs játékot, amely elsősorban a helyi, székesfehérvári közösségnek szólt. A játék ötlete is tőlünk származott, szerencsére a városvezetés is bizalmat szavazott neki, így meg tudtuk valósítani. Miután kikerült az áruházakba és elkezdődött vele a pontvadászat, rengeteg pozitív visszajelzést kaptunk a felhasználótól, mind az ötletre, mind magára az appra vonatkozóan, így mindenképpen szerettük volna megmutatni másoknak is, hogy nem csak kereskedelmi célzattal lehet jó dolgokat alkotni. A mi játékunk a közösségépítést tűzte ki célul, azaz megmutatta, hogy a covid alatti ingerszegény időszakban is lehet kreatív, mulatságos és ismeretterjesztő feladatokkal megmozgatni az embereket és igazi izgalmat vinni a hétköznapokba.

 

4. Milyen elismerésben részesültetek és melyik évben?

A Fehérvár Hero játékkal az „Év Applikációja” különdíjat nyertük el 2021-ben.

 

5. Milyen előnyöd származott abból, hogy Az Év Honlapja díjazott lettél?

Azt éreztük, hogy ha a szakmai is elismeri a munkánkat, ötletünket, törekvéseinket, akkor jó úton járunk azzal, hogy ha néha eltérünk a szigorú szabályoktól és merünk újítani.

 

6. Mennyire ösztönzött, hogy a szakmai zsűri elismerte a munkátokat?  

Úgy gondolom, hogy a pozitív szakmai visszajelzések nagyon sokat adnak egy cég motiváltságához. Mondhatom én a kollegáknak naponta százszor is, hogy jók vagytok, az ügyfelek elégedettsége is nagyon sok lendületet tud adni, de egy független szakmai elismerés, egy objektív mérce jóval nagyobb büszkeséggel és újabb muníciókkal képes feltölteni egy csapatot.

 

7. Mit jelent számodra egy jó weboldal? Amikor a saját díjnyertes weboldalatokat fejlesztettétek, milyen szempontokat vettetek figyelembe?

A folyamatos technikai fejlődés mellett elengedhetetlen, hogy egy weboldal vagy egy applikáció naprakész legyen. Ez a gyorsan változó világ, állandó készenlétet igényel. Úgy tekintünk egy weboldalra, mint egy befektetésre: a lehető legtöbbet kell kihoznunk belőle, hogy a tulajdonosa tudjon mással foglalkozni, míg weboldala az online térben teszi a dolgát: viszi a cég hírét és bevételt generál.

 

8. Számodra mit jelent a digitalizáció?

Az jövőnk kulcsa.

 

9. Mit gondolsz, mit hoz a digitális jövő a szakmádban? Merre érdemes tartani?

Még jobban szét fogja szedni a digitalizáció fejlődése a megoldásokat. Értem ez alatt azt, hogy a cégek is specializálódni fognak, egy-egy szegmensre állnak rá és abból fogják kihozni a maximumot, abban lesznek szakértők.

 

10. Kiknek ajánlanád, hogy vegyenek részt Magyarország legnagyobb digitális versenyén?  

Azoknak, akinek nemcsak újszerű, valamilyen szempontrendszer szerint unikális a fejlesztése, de igazi love project-et hoztak létre. Szerintem ez a plusz, ez a kis hozzáadott érték elengedhetetlen ahhoz, hogy kitűnhessen a fejlesztés a sok jó megvalósítás közül.

 

11. Mit kívánsz Pályázatunknak 20. éves szülinapja alkalmából?

Mindenekelőtt még húsz évet, és nagyon nehéz döntéseket. ???? Ez jelezné, hogy a cégek egyre magasabbra teszik a mércét.

 

12. A partnereid hány százaléka érkezik a weboldaladról vagy a közösségi média felületeidről?

Ha csak az új megkereséseket nézzük, ott kb. 90%-os az arány, a többiek ajánlás útján jönnek. Az is előfordul persze, inkább az 50-es generáció tagjai közül, hogy felhívnak telefonon, hogy láttuk a weboldalatokat, szeretnénk egy jó honlapot mi is. No de persze ez megint az online kategória, egy kis helyes régivágású mentalitással. Szeretjük a hibrid megoldásokat is, hiszünk még a személyes kapcsolatok erejében.

 

13. Min lepődtél meg a weboldaladdal kapcsolatban?

Hogy a kollegáknak is tetszik???? Viccet félre téve, a www.absurd.hu  sokáig készült, hiszen az ügyféligények teljesítése mindig előrevalóbb volt, és persze ha sok kreatív ül össze hogy mutassuk meg magunkat, ott néha elveszik a lényeg. Szerencsére nálunk ez épp fordítva történt, a kollegák egyöntetűen kivették a részüket az oldal elkészítésében, így tényleg olyan page született, amit mindannyian szeretünk.

 

14. Milyen fejlesztéseket terveztek a weblapon?

Szeretnék jobban landing felületekre osztani a tartalmat, az online kommunikáció miatt, illetve elférne több referencia is.

 

15. Hogyan látod, merre fejlődik a digitális jövő?

Sajnos már így is túl sokat vagyunk a digitális eszközök bűvöletében, és ez nem várható, hogy visszafordulna. Így a digitális jövő építőinek talán erőteljesebben kellene arra fókuszálni, hogy ezen digitális platformok és eszközök hogyan tudnak egyensúlyt teremteni a jövőben az offline és az online élet között.

Vissza

Az Auchan applikációról

2021. 07. 26.
'Az Év Honlapja' pályázat idén ünnepli 20. jubileumi születésnapját. Ez alkalomból egy interjúsorozatot indítottunk korábbi nyerteseinkkel, hogy elmondják milyen élmény volt szá…
Bővebben

Lidl - Túl az egyszerű termékbemutatáson

2021. 07. 23.
Folytatódik 'Az Év Honlapja" 20. születésnapja alkalmából létrehozott interjúsorozat a korábbi évek nyerteseivel. A mai napon a Lidl Magyarország rövid beszámolóját olvashatját…
Bővebben

Mit tett 'Az Év Honlapja' 6 évvel ezelőtt az eSolution-ért?

2021. 07. 22.
Egyre többen adnak nekünk interjút, hogy anno milyen tapasztalatokat, élményeket szereztek 'Az Év Honlapja' díj elnyerésével. Mit adott vállalkozásuknak ez az elismerés. És öröm…
Bővebben
További hírek