Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!

Lezárult a 2022-es ’Az Év Honlapja’ pályázat!
2022-12-05

A 21 éves múlttal rendelkező pályázaton idén 217 honlap, applikáció és digitális megoldás méretteti meg magát. 'Az Év Honlapja' a beérkezett pályázatokat 28 kategóriában díjazza!

A kategóriák közül az E-kereskedelem (25) és a Szolgáltatás (21) a legnépszerűbbek. Emellett a B2B (17), Az Év Applikációja (16), a Turizmus (15) és a Kereskedelem (12) kategóriákban is szoros verseny várható. A szakmai zsűri tagjai még a héten megkezdik a pályázatok értékelését, amely az erős mezőnynek köszönhetően komoly szakmai kihívás és hatalmas felelősség is egyben.

„A korábbi évekhez képest, idén még erősebb lett Az Év Applikációja kategória mezőnye. A beérkező pályázatokból tisztán látszik, hogy a vállalati fejlesztések során a kreatív és technológiai megoldások a jövőben is meghatározóak. Külön öröm számunkra, hogy a kereskedelem és szolgáltatás mellett a hazai B2B weboldalak határozott fejlődésnek indultak. A kiváló közép- és nagyvállalati digitális megoldások mellett a kkv szektorban idén is számos gyöngyszem méretteti meg magát, amelyek méltán számíthatnak majd a felhasználók érdeklődésére. Hálásan köszönjük Nevezőink bizalmát és egyúttal sok sikert kívánunk a pályázathoz!” – mondta Varga István, a zsűri elnöke.

Bár a pályázat nevezési időszaka lezárult, a közönségszavazás még tart. A pályázók 2022. december 20-ig mozgósíthatják közösségüket, akik szavazataikkal támogathatják kedvenceiket!

Vissza

Szerelmes ügyfélélmény: Hogyan hódítsd meg a vásárlóid szívét?

2025. 02. 14.
A Valentin-nap nem csupán a szerelmesek ünnepe, hanem egy kiváló lehetőség a vállalkozások számára is, hogy érzelmi kapcsolatot építsenek ki vásárlóikkal. Az emberek ilyenkor különösen…
Bővebben

„Webshopunk nem csupán a sous vide termékek kínálatát nyújtja, hanem egy közösséget épít, ahol minden vásárlás új ízek és inspirációk felfedezését jelenti.”

2025. 02. 06.
A digitális tér folyamatosan fejlődik, és az online jelenlét egyre fontosabb szerepet kap a sikeres üzleti működésben. A 7digits ügynökség és a Sous Vide Hungary közötti sikeres együttm…
Bővebben

A jövő vásárlása: Hogyan alakítják a digitális megoldások a Rossmann vásárlói élményét?

2025. 02. 06.
A mai interjúban egy olyan innovatív digitális platformot ismerhetünk meg, amely az online FMCG piacon kiemelkedő szereplővé vált, és amely az applikációjával és weboldalával már számos…
Bővebben
További hírek