,,Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk"

A Füzéri Várgondnokságot kérdeztük
2023-03-28

Interjúnkban bemutatkozik Az Év Honlapja pályázója, a Füzéri Várgondnokság, akik Turizmus kategóriában Különdíjjal távoztak a díjátadóról. Varga Enikőt, Füzér Vára marketing menedzserét kérdeztük az elmúlt évek legnagyobb szakmai és emberi kihívásairól, valamint a jövőbeni céljaikról.

 

Mit jelent számotokra Az Év Honlapja díj?

Nagy öröm és büszkeség számunkra, hogy a szakmai zsűri kifejezte elismerését hosszan tartó fejlesztői munkákkal kapcsolatban.

Mi volt a motiváció arra, hogy megmutassátok magatokat a szakmai zsűri előtt?

Az elmúlt évek alatt egyre elengedhetetlenebbé vált az online térben való még intenzívebb jelenlét, így azt gondoltuk, hogy időszerűvé vált a korábbi honlapunk újragondolása, informatívabbá, átláthatóbbá és trendibbé tétele. Az Év Honlapja pályázat elindítása nagyon jó alkalmat adott arra, hogy szakmai körökben összehasonlítsuk weboldalunkat más honlapokkal, valamint bemutassuk a szakmai zsűrinek és az építő jellegű javaslatokat felhasználhassuk.

Mikor kezdtétek fejlesztését? Milyen fázisokon kellett végig vinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres, átlátható legyen? 

Gondos tervezések előzték meg a kivitelezést. Már a nyári szezonban hozzáláttunk a honlap tartalmi, szerkezeti felépítésének kidolgozásához. Leginkább a korábbi felhasználói visszajelzések és az előző honlapon mért statisztikai adatok alapján szerettük volna újra tervezni az oldalt, főként a menürendszert, hogy a látogatók minél hatékonyabban megtalálják a keresett információkat. Ezen kívül sok interaktív designelem megjelenítésével szerettük volna vonzóbbá tenni a fuzervara.hu oldalunkat. Fejlesztőcsapatunk folyamatosan tesztelte és véleményezte a tartalmi és formai megjelenéseket. Öröm számunkra, hogy célunkat sikerült eredményesen megvalósítani és folyamatosan azon dolgozunk, hogy a látogatók igényeinek figyelembevételével aktualitásokkal, hírekkel, érdekességekkel frissítsük oldalunkat.  

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlapotok fejlesztése/ elkészítése során? 

Egyrészt a sokrétű modern kori látogatói igényeknek kellett megfelelni, másrészt olyan tartalmak összeállítása lebegett a szemünk előtt, amely figyelemfelkeltő, motiváló, izgalmas és élménydús.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnerek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Látogatóink kiszolgálása és elégedettsége a fő motivációnk, amelyre kiemelt figyelmet fordítunk, üzleti partnereink nincsenek. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes mihamarabb kiegészíteni a honlapokat? 

Dinamikus tartalmakkal szeretnénk még vonzóbbá tenni a weboldalunkat. Lényegre törő, célzott üzenetek használatát tervezzük és olyan szövegek, piktogramok megalkotását, melyekkel gördülékenyebb az információ megszerzése.

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a vásárlóerőre? Mivel kötelezitek el a fogyasztókat?

A visszajelzések alapján látogatóink elégedettek az oldalunkon található információk mennyiségével és minőségével. Egy hozzánk hasonló vidéki településnek elengedhetetlen az online térben való megjelenése és intenzív jelenléte, ezért azt gondoljuk, hogy a közösségi oldalaink mellett oldalunkkal jelentős hatással vagyunk a potenciális idelátogatókra.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Mivel folyamatban van már a honlap többnyelvűsítése, szeretnénk a nemzetközi színtéren való megjelenésünket fokozni.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek