Azt veszem, amit látok

2015-09-22

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Az internetes illetve mobil vásárlás gyors terjedése miatt  kiemelten fontos, hogy a fogyasztó számára azonnal elérhető legyen információ online is, amit éppen keres. Az online kereskedelem fejlődése – 2013-ról 2014-re 26%-os növekedést produkált az eNet Internet Research Ltd. adatai szerint, és a terjedő digitalizáció megváltoztatja a hazai vásárlók életét és vásárlási szokásait is. (A WebShop-Experts felmérése szerint a magyar webáruházak 76%-ának növekedett a bevétele 2014-ben.)

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!

A fogyasztók egyre több információt igényelnek, ugyanazon konzisztens minőséget és megjelenést várják el minden internetes ill mobil eszközükön. Ennek megfelelően a tartalom minősége mindenek felett áll, hiszen alapkövetelmény, hogy transzparens és átlátható információkhoz jussanak a termékekről (pl.: táplálkozási vagy allergén adatok).

Bár az internetes vásárló nem veheti kézbe a terméket, a cél, hogy változatos eszközökkel a lehető legjobban megismerhetővé tegyük számára azt. A minőségi termékinformáció megnövekedett eladásokat jelenthet, amelyre az angliai BrandBank az ASDA élelmiszer-kereskedelmi lánccal közösen végzett felmérésének
legfontosabb megállapításai is rávilágítanak:

67%-a vásárlóknak nem vásárol, ha nincs elérhető termékinformáció megjelenítve
40%-os értékesítés- növekedéssel számolhatunk, ha több képpel jelenítjük meg a
terméket
33%-os növekedést jelent, ha a csomagolási fotó mellett ún. “styling” (például életkép) fotókat is
megjelenítünk
96%-ban a nagyítható termékfotók 96%-kal magasabb kattintási arányt és 9,6%-os
értékesítési növekedést jelentenek.

/www.piacesprofit.hu/

Vissza

Pályázatunk ‘Ifjúsági’ kategóriája idén is várja a nevezőket!

2025. 10. 15.
Az Ifjúsági kategória az egyik legszabadabb és leginspirálóbb része ‘Az Év Honlapja’ pályázatnak. Itt a 14–18 éves korosztály, a középiskolás fiatalok kapnak lehetőség…
Bővebben

A ’Hungarikum’ kategória idén is várja a pályázókat!

2025. 10. 14.
Kis országunk hatalmas szívvel rendelkezik. Kultúránk, hagyományaink és gasztronómiánk párját ritkító szépséget hordoz magában. Ezek az értékek nemcsak múltunkat őrzik, hanem jövőnket i…
Bővebben

Az ’Életmód és Sport’ kategória idén is várja a pályázókat!

2025. 10. 13.
A mindennapok hamar bedarálhatják az embert. A sok stressz, az állandó hajtás, mindezek hosszú távon komoly egészségügyi következményeket vonthatnak maguk után. Az egészséges életmód és…
Bővebben
További hírek