Azt veszem, amit látok

2015-09-22

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Az internetes illetve mobil vásárlás gyors terjedése miatt  kiemelten fontos, hogy a fogyasztó számára azonnal elérhető legyen információ online is, amit éppen keres. Az online kereskedelem fejlődése – 2013-ról 2014-re 26%-os növekedést produkált az eNet Internet Research Ltd. adatai szerint, és a terjedő digitalizáció megváltoztatja a hazai vásárlók életét és vásárlási szokásait is. (A WebShop-Experts felmérése szerint a magyar webáruházak 76%-ának növekedett a bevétele 2014-ben.)

Az online értékesítés ma már nem lehetőség, hanem maga a jövő. Lássuk a legfontosabb trendeket. Ideje felkészülni!

A fogyasztók egyre több információt igényelnek, ugyanazon konzisztens minőséget és megjelenést várják el minden internetes ill mobil eszközükön. Ennek megfelelően a tartalom minősége mindenek felett áll, hiszen alapkövetelmény, hogy transzparens és átlátható információkhoz jussanak a termékekről (pl.: táplálkozási vagy allergén adatok).

Bár az internetes vásárló nem veheti kézbe a terméket, a cél, hogy változatos eszközökkel a lehető legjobban megismerhetővé tegyük számára azt. A minőségi termékinformáció megnövekedett eladásokat jelenthet, amelyre az angliai BrandBank az ASDA élelmiszer-kereskedelmi lánccal közösen végzett felmérésének
legfontosabb megállapításai is rávilágítanak:

67%-a vásárlóknak nem vásárol, ha nincs elérhető termékinformáció megjelenítve
40%-os értékesítés- növekedéssel számolhatunk, ha több képpel jelenítjük meg a
terméket
33%-os növekedést jelent, ha a csomagolási fotó mellett ún. “styling” (például életkép) fotókat is
megjelenítünk
96%-ban a nagyítható termékfotók 96%-kal magasabb kattintási arányt és 9,6%-os
értékesítési növekedést jelentenek.

/www.piacesprofit.hu/

Vissza

Pályázatunk ’AI alapú marketing megoldások’ kategóriája idén is várja a jelentkezőket!

2025. 09. 12.
Az AI technológia az utóbbi években a soha meg nem álló digitális fejlődés egyik legfőbb képviselőjévé vált. Sok szakirányban használata erősen ajánlott annak érdekében, hogy a vállalko…
Bővebben

Digitális élménytervezés a jövő honlapjain – a felhasználói élmény, mint a weboldalak új mércéje

2025. 09. 11.
A mai weboldalak már jóval túlmutatnak az információközlés és a termékbemutatás hagyományos szerepén. Az új generációs honlapok elsődleges célja, hogy élményt nyújtsanak a látogató…
Bővebben

Pályázatunk Agrár kategóriája idén is várja a jelentkezőket!

2025. 09. 10.
Az agrárium évszázadok óta nemzetünk egyik legfőbb motorja. Működésének és fennmaradásának kulcsa ma már a hatékony digitalizáció, a weblap- és applikáció fejlesztés, amely elősegíti az…
Bővebben
További hírek