,,Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort.”

Interjú az ACG Reklámügynökséggel
2023-12-20

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, az ACG Reklámügynökséget, akik a Coloron honlapjával neveztek. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Mi vagyunk az ACG Reklámügynökség Kft, ez egyik legsikeresebb független ügynökség immáron 20 éve idehaza.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak?

2021 derekán, a fejlesztésben volt egy elég nagy pause az ügyfél kérésére

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen?

A szokásos lépések voltak, semmi kirívó: megérteni az ügyfél szándékát, megismerni a célcsoportot, a korábbi honlap adottságait, a budgetet és ezen adottságok mentén a legjobbat kihozni magunkból és a témából.

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során?

Különösebb kihívás nem volt, az fontos volt, hogy egy olyan admin álljon a végén a rendelkezésükre, amit 10+ nyelvet és adott esetben különböző termék portfóliót tudjon kezelni.

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’?

Nem gondolunk ilyet. Azt gondoljuk, hogy van annyira minőségi munka, hogy érdemes a versenyre nevezni és reméljük, hogy a zsűri és a közönség is díjra érdemesnek fogja találni.

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket?

Szerettük volna minél könnyebbé tenni a választást a lencsék között. Ezért csináltuk meg a színtévesztő tesztet és helyeztünk el edukatív anyagokat a technológia kapcsán is a weboldalon.

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért?

Azt gondoljuk, hogy ez a két dolog kéz a kézben jár, különben billen a projekt. Hiába felelünk meg egy üzleti elvárásnak, ha az nem találkozik a fogyasztók igényeivel és fordítva, szuper, ha örülnek a fogyasztók, de ha üzletileg nem működik a dolog, akkor bele fog állni a földbe a vállalkozás. Az egyensúlyra kell törekedni és ez néha kompromisszumokkal jár.

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat?

A Whistleblowing-ot érdemes kitenni ????

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket?

Reméljük, hogy megismerve a technológiát, megcsinálva a tesztet és megnézve a kínálatot egy olyan platformot tudtunk készíteni, ami segíteni fogja a céget az eladásokban.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Szeretnénk továbbra is jó minőségben kiszolgálni az ügyfelek igényeit, a userek igényeit és további díjakat nyerni munkáinkkal, folytatva a 2019-ben megkezdett sort. 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek