Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!"

Interjú a FatCat Trans Kft.-vel
2023-12-21

Mai interjúnkban szeretnénk lehetőséget biztosítani arra, hogy a közönség jobban megismerje pályázónkat, a FatCat Trans-t. Kitérünk a cég motivációjára a pályázat során, a honlap fejlesztési fázisaira, illetve érdeklődtünk, hogy milyen kihívásokkal kellett szembenézniük és milyen céljaik vannak a közeli és távoli jövőben.

Kik vagytok ti?

Mi vagyunk a FatCat Trans Kft, egy innovatív új szereplő a közúti szállítás szolgáltató piacon.

Mikor kezdték a fejlesztését a honlapjuknak/applikációjuknak? 

Az ötletelés már nyáron elkezdődött, de az érdemi fejlesztés szeptemberben indult be.

Milyen fázisokon kellett végigvinni a weboldalt ahhoz, hogy sikeres legyen? 

Ezek a fázisok még mindig tartanak, de az első jelentős kihívást a koncepció lefektetése jelentette. A fuvarozási/szállítási szektor nagyon szaturált piac, így szerettünk volna egy olyan tengelyt felállítani amivel ki tudunk tűnni az “átlagos fuvaros” imidzsből és nyomot hagyhatunk a célközönségünkben. 

Milyen fajta kihívásokkal találkoztatok a honlap fejlesztése/ elkészítése során? 

A kihívások leginkább szemléletbeli eltérések voltak, a dizájn és funkció tekintetében. De ezeket mind-mind sikerült áthidalni koordinációval és rengeteg sok meetinggel. :) Az optimalizáció folyamatos, a viselkedést folyamatosan mérjük és igazítjuk hozzá a tartalmat. 

Miért gondoljátok, hogy tiétek ‘Az Év Honlapja’? 

Úgy gondoljuk, hogy a hasonló szolgáltatást nyújtó weboldalak között a FatCat weboldala egy merész, különleges oldal. Szerettük volna elérni, hogy az oldal látogatója több oldal böngészése után is emlékezzen ránk. 

Hogy jelenik meg a felhasználói élmény a honlapon/applikáción? Mivel kötelezitek el őket? 

A hasznos információkon felül a weboldalunk szórakoztató, humoros elemeket is tartalmaz, mint szövegi, mint képi megjelenés formájában. Igyekeztünk honlapunkat úgy felépíteni, hogy a szórakoztatás ne menjen a hitelesség rovására. 

Melyik nagyobb feladat számotokra, az üzleti partnereknek, vagy a fogyasztóknak megfelelni? Miért? 

Mivel a weboldal és maga a projekt frissnek mondható, a B2B partnerek elérése könnyebb feladatnak bizonyult. A B2C célközönségeket még tesztelnünk kell, hogy pontosan oda juthasson el az üzenetünk és szolgáltatásunk, ahol van rá kereslet. Ezek leginkább szolgáltatásbeli meghatározásokkal kapcsolatos kihívások. 

Milyen változásokra/trendekre figyeltetek fel az elmúlt időszakban, amellyel érdemes a mihamarabb kiegészíteni a honlapokat/applikációkat? 

Tervben van árkalkulátor beépítése, amivel még könnyebbé és kényelmesebbé tehetjük a látogatók számára az oldal használatát, illetve a hőtérképes vizsgálatok alapján minor

oldalbeli átstrukturálás fog történni, hogy minden elem oda kerüljön, ahol a legjobban kézre esik a látogatónak. 

Mit gondoltok, milyen hatást gyakoroltok a látogatókra? Mivel kötelezitek el őket? 

Szeretnénk azt a hatást elérni a látogatóknál, hogy a FatCat Transszal valóban nagyon “menő” fuvaroztatni. Elköteleződést jelenthet a látogatóknak, hogy a Fix áras fuvaroknál a konkurencia által kínált kiszámíthatatlan óradíj helyett, valóban előre kiszámítható fix áron fuvaroztathat a megrendelő. 

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben? 

Nos, ahogy a FatCat mondja: " Az élet túl rövid ahhoz, hogy ne próbáld ki a FatCat Trans szolgáltatásait!" Mivel a projekt valóban frissnek mondható, rövid távú célunk a B2C közönségek kommunikációjának finomítása. Szeretnénk megtalálni a hangunkat ezen fogyasztók körében, mindamellett folyamatosan szinten szeretnénk tartani a céges ügyfél körünket és tervszerűen bővíteni azt. Ezekre fogunk törekedni és elérni azt.

További sok sikert!

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek