"Az ügyfelekért dolgozunk!"

Interjú a GoodSpirit csapatával
2024-12-19

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a GoodSpiritet. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben. 

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A GoodSpirit.hu egy olyan fiatalos, trendi webáruház, amelyik segít eligazodni a minőségi italok iránt érdeklődő közönségnek a szeszes italok változatos világában, és megmutatja az új trendeket, termékeket, és nem utolsó sorban a nemzetközileg is elismert és díjazott italokat, márkákat. 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

„Az Év Honlapja” szakmai verseny több mint 20 éve meghatározó eleme a hazai marketingkommunikációs versenyeknek, megjelenéseknek. Rang ezen a verseny részt venni, és nagy dicsőség díjat nyerni. Ez a díj még hitelesebbé és ismertebbé teszi a díjazottak weboldalát.

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat? 

Azt gondoljuk, hogy a GoodSpirit.hu fejlesztései elérték azt a színvonalat, amellyel már esélyesként pályázhat erre a neves és rangos díjra. Nem a díjakért, hanem az ügyfelekért dolgozunk, de az elismerés nekünk is jólesik.

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja? 

A változatos termékportfóliónkat, a kommunikációs eszköztárunkat (hírlevél, social média, stb.) tematikus akcióinkat, és a felhasználóbarát honlapunkat. Valamint a GoodSpirit közösséget emelnénk ki meghatározó értékként.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A szinergiák miatt erős a GoodSpirit brand a négy offline szaküzlettel, a GoodSpirit Bárral és a GoodSpirit.hu webshoppal. Felhasználóink nagyon szeretik a folyamatosan frissülő akciókat, örvendetes számukra, hogy a mindig találnak újdonságot, új akciókat a portálunkon.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A felhasználóbarát megoldásokat keressük, és az új, innovatív megoldásokat, amiket megtámogatunk más szoftverekkel is. Továbbá a portál átláthatóságára, menüszerkezetére és a termékoldalak megjelenésére is nagy hangsúlyt fektetünk. Mert ezeken a felületen szeretnénk hatékonyan kommunikálni a felhasználóinkkal.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Az egyszerű, de egyértelmű folyamatok, ami során örömmé, illetve valóban élménnyé válik a nézelődés, termékinformációk elérése és a vásárlás.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során? 

Rendszeresen használjuk a AI-t, mind a képszerkesztésnél, mint a kommunikációs anyagok összeállításánál, ez ma már elengedhetetlen eszköz, de más AI-hoz közel álló alkalmazást is használunk, illetve a weboldalba épített szoftvereket, mint például az Optimonk, Rapid Seach, stb.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az? 

Valós készletinformáció az offline boltok és webshop között.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Felhasználói kérdőívvel, és a Google Analytics-szel. A gigantikus termékportfólió, a folyamatos és megújuló akciók és a jó vásárlói élmény miatt térnek vissza látogatóink.

Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?

A UX és UI dizájn területén rengeteg effortot tettünk a projektbe, ami egyértelműen bizonyította, hogy kihagyhatatlan volt. Sok pozitív visszajelzést kapunk vásárlóinktól a könnyű felhasználástól.

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Szeretnénk a magyar italpiac egyik vezető webáruháza lenni, ha valaki minőségi italokat keres, akkor egyből a GoodSpirit.hu márka jusson az eszébe, és ennek érdekében mindig keressük az új megoldásokat és trendeket. A változásra és változtatásra mindig szükség van. Az új, innovatív webes feature-röket igyekszünk mielőbb beépíteni portálunkba.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek