"A stílus, a minőség és a környezettudatosság értékeit képviseljük!”

Interjú a Háda webshop csapatával
2025-01-13

A mai interjúban örömmel mutatjuk be nevezőnket, a Háda webshopot. A beszélgetés során bepillantást nyerhetünk a pályázó inspirációjába, a honlapjuk fejlesztésének főbb szakaszaiba, és azokba a kihívásokba, melyekkel szembesültek az út során. Megosztják velünk a jövőbeli terveiket, amelyekkel tovább szeretnék erősíteni jelenlétüket az online térben.

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A Háda webshop célja, hogy ötvözze az egyedi stílust és a fenntarthatóságot egy modern, felhasználóbarát online platformon. A hadawebshop.hu olyan vásárlói élményt kínál, amely az inspirációt, a könnyű navigációt és a tudatos divatot helyezi előtérbe, mindezt a fenntartható vásárlás jegyében.
 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

Szeretnénk megmutatni, hogy a fenntarthatóság és az innováció miként fonódhat össze egy webshop működésében. Az Év Honlapja verseny lehetőséget ad arra, hogy bemutassuk erőfeszítéseinket és inspiráljuk a szakmai közösséget is.
 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az ötlet abból a felismerésből született, hogy vásárlóink egyre inkább az online térben keresik a gyors és kényelmes vásárlási lehetőségeket. A fenntartható divat népszerűsítésére törekedve hoztuk létre a hadawebshop.hu-t, amely ötvözi a vásárlói élményt a környezettudatos megoldásokkal.
 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A felhasználóbarát keresési rendszerünk és az inspiráló termékválogatás a legfontosabb jellemzők. Vásárlóink könnyedén találhatják meg az egyedi darabokat, miközben a fenntarthatóságra is fókuszálnak.
 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A fenntarthatóságra épülő üzleti modellünk egyedi a divatiparban. Olyan értéket képviselünk, amely nemcsak a stílust és a minőséget, hanem a környezettudatosságot is előtérbe helyezi.
 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A vásárlói visszajelzéseket és igényeket mindig kiemelten kezeljük, és ezek alapján fejlesztjük funkcióinkat. Emellett a trendek és technológiai innovációk figyelembevételével biztosítjuk, hogy honlapunk modern és releváns maradjon.
 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Egyedi termékek, gyors vásárlási folyamat és inspiráló vizuális elemek kombinációjával törekszünk arra, hogy a vásárlóink számára az élmény ne csak kielégítő, hanem különleges is legyen. Valamint az egyedi "rendelés összevonás" funkcióval is arra törekszünk, hogy a vásárlói élményt még kényelmesebbé és élvezetesebbé tegyük.
 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Egy honlap vagy applikáció fejlesztésénél elengedhetetlen a reszponzív design, amely minden eszközön tökéletes megjelenést biztosít, valamint az adatelemzésen alapuló személyre szabott tartalmak. Fontosak a gyors betöltési idő, az átlátható navigáció és a fenntarthatóságot támogató, edukatív elemek, amelyek nemcsak a funkcionalitást, hanem a márkaértéket is erősítik
 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

Egy AI-alapú ajánlórendszer bevezetésén dolgoznánk, amely még személyre szabottabb élményt kínálna a vásárlóknak, valamint kibővítenénk a fenntarthatóságról szóló edukációs tartalmainkat.
 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Különféle analitikai eszközökkel követjük a felhasználói viselkedést és elégedettséget, beleértve a visszajelzéseket, a konverziós arányokat és az ismételt vásárlásokat. Vásárlóink azért térnek vissza, mert nálunk egyedi és minőségi darabokat találnak elérhető áron, fenntartható módon.
 

Hogyan tettétek az online vásárlási élményt intuitívabbá és kényelmesebbé a látogatók számára?

Egyszerűsítettük a keresési és szűrési funkciókat, gyorsítottuk a fizetési folyamatokat, és mobilbarát designt alkalmaztunk, hogy vásárlóink bármikor, bárhonnan könnyen használhassák az oldalt.
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon új, vásárlói élményt támogató funkciókat vezetünk be, például személyre szabott ajánlórendszert és fenntarthatósági tippeket. Hosszú távon a régiós terjeszkedést tervezzük, valamint tovább fejlesztjük az online platformot, hogy még innovatívabb megoldásokat nyújtsunk vásárlóinknak.

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek