Egy virtuális divatparadicsom, ahol minden kattintás egy lépés a stílusos és kényelmes élet felé

Interjú az REKAVAGO csapatával
2025-01-29

A digitális tér folyamatosan fejlődő világában a prémium élmény megteremtése kulcsfontosságú. Ma a REKAVAGO csapatával beszélgetünk, hogy betekintést nyerjünk abba, hogyan alkották meg weboldalukat, amely nemcsak egy online bolt, hanem egy valódi luxusélmény is. Az exkluzív termékek és a digitális világ találkozásának tökéletes példájaként a REKAVAGO weboldalánál az esztétika és a funkcionalitás harmóniájára helyezik a hangsúlyt. Az interjúban beszélünk az új funkciók bevezetéséről, a vásárlói élmény fokozásáról és a jövőbeli tervekről is.

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketingügynökség, ahol nemcsak marketingszolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A REKAVAGO egy prémium divatmárka, amely az egyedi stílust és az önazonosságot a kényelem legmagasabb polcára helyezi. Weboldalunk célja, hogy ezt a személyre szabott luxusérzetet tükrözze a látogatók és vásárlók számára, és a termékeket valódi pompájukban mutassa be a digitális térben.

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

A márka egyedisége és az oldal kiemelkedő vizuális megoldásai inspiráltak arra bennünket, hogy megmutassuk a honlapot a szakmai közönségnek (is).
 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

Az új weboldal ötlete akkor született meg, amikor egyértelművé vált, hogy szükség van egy minden modern igényt kielégítő digitális platformra, amely kellően tükrözi a márka értékeit, és segíti a kényelmes online vásárlást.
 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A termékkategóriák áttekinthetősége, a sokoldalú szűrési lehetőségek és a személyre szabott lehetőségek teszik különlegessé az oldalt a látogatók szemében.

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Az oldal vizuális elemei tökéletesen harmonizálnak a márka prémium jellegével, így 100%-ban átemelik az offline térben (élőben) átélhető, megtapasztalható termék- és márkaelőnyöket a digitális térbe.

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A luxusélmény megteremtése és a vásárlói visszajelzések figyelembevétele áll a középpontban.

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A részletgazdag design, az ötletes, termékekhez illő szövegek és az intuitív navigáció.

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

Az interaktív vizuális elemek és a részletgazdag képek, videók, animációk ellenére is villámgyors oldalbetöltés elengedhetetlenek egy modern weboldalnál.

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

További interaktív elemeket és 360 fokos (AR) termékbemutatókat fejlesztenénk.

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

A vásárlói visszajelzések és az analitikák alapján értékeljük az elégedettséget. A különleges termékkínálat, megújuló kollekciók és a magával ragadó képek (termékek) miatt térnek vissza a látogatóink.
 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

Az egyértelmű kategóriák és a vizuálisan kiemelt elemek, az exkluzív hover hatások megkönnyítik a tájékozódást (és választást).

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon az exportpiacra fókuszálunk, hosszú távon pedig új, digitális lehetőségeket vezetünk be az oldalon (pl. AR-termékbemutatók).

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek