Egy Weboldal, Ami Életeket Ment: A Plazma Center Digitális Forradalma

Interjú a Plazma Center csapatával
2025-02-28

A mai interjúban megismerhetjük a Plazma Center fejlődésének történetét, kihívásait és jövőbeli céljait. Kiderült, hogy a weboldal nemcsak a plazmadonorok számára nyújt egyedülálló megoldásokat, hanem egy olyan innováció is, amely jelentősen hozzájárul az életeket mentő plazmaadások népszerűsítéséhez. Az időpontfoglaló rendszer, a hiteles információk és a motiváló tartalmak mind azt bizonyítják, hogy a Plazma Center és a 7digits csapata elkötelezetten dolgozik a felhasználói élmény folyamatos fejlesztésén.

 

Hogyan mutatnátok be magatokat és a projekteteket röviden?

A 7digits egy olyan digitális marketing ügynökség, ahol nemcsak marketing szolgáltatásokat nyújtunk, hanem valódi partnerként veszünk részt ügyfeleink növekedésében, digitális fejlődésében. Kampányainkat az ügyfelek igényeire szabjuk, egyszerű és átlátható folyamatokat kínálva. 

A Plazma Center egy információs és támogató platform a plazmadonorok számára. Az oldal célja, hogy egyszerre adjon át hiteles és hasznos információkat, segítse az egyszerű időpontfoglalást és (gyakran szórakoztató módon) motiválja a látogatókat, hogy plazmaadásaikkal életeket mentsenek és különböző juttatásokat szerezzenek.

 

Mi inspirált titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyben?

A plazmadonáció fontossága iránti elkötelezettségünk volt a legfőbb motiváló erő. Úgy érezzük, hogy az oldal informatív és modern kialakítása, valamint (jó értelemben vett) komplexitása érdemes arra, hogy versenyre keljen az Év Honlapja díjért.

Amikor a Plazma Center és a 7digits látta, hogy milyen kiugró növekedés figyelhető meg a levett plazmát illetően az új weboldal (és a hozzá tartozó, megújuló kommunikáció) óta, egyértelművé vált: a weboldalnak érdemes „megmérettetni magát”.

 

Mikor és hogyan fogalmazódott meg bennetek az ötlet, hogy elindítsátok a honlapotokat/applikációtokat?

A plazmadonáció kapcsán rengeteg tévhit és mítosz kering az interneten, ami miatt nem mindenki tud reális képet alkotni erről a lehetőségről. A plazmacenter.hu oldal létrehozása válasz volt erre a kihívásra, és arra az igényre, hogy egy központi helyen biztosítsuk az összes szükséges információt és szolgáltatást (véradási lehetőségek, alkalmassági vizsgálat, időpontfoglalás az összes centerbe, stb.) a donorok számára.

 

Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

Az innovatív időpontfoglaló rendszer (weboldalon és applikáción keresztül is), amely jelentősen felgyorsítja és leegyszerűsíti a jelentkezési folyamatot, kiemelkedő értéket képvisel a felhasználók számára.
 

Miért érzitek úgy, hogy a ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Az oldal könnyen kezelhető, vizuálisan vonzó és strukturált, hogy minden információ (írásban és akár mozgóképes, könnyen befogadható formában is) elérhető legyen a jelenlegi és leendő plazmaadó hősök számára.

 

Milyen szempontokat tartotok szem előtt, amikor a célcsoportotok számára új funkciókat vagy tartalmakat terveztek?

A felhasználói visszajelzések és a plazmaadók igényeinek figyelembevétele kulcsfontosságú a fejlesztések során (pl. a sikeresen alkalmasítók aránya nem volt teljesen optimális, ezért létrehoztunk külön egy alkalmasítással kapcsolatos oldalt, amelyen pontról pontra végigvesszük a szükséges feltételeket, a folyamatot).
 

Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

A barátságos arculat, a látogatók hősként való pozicionálása és a gyors válaszidő mind hozzájárulnak az 5 csillagos látogatói élményhez.
 

Milyen digitális trendek és/vagy innovációk, elengedhetetlenek manapság egy honlap/applikáció fejlesztése során?

A sokrétű időpont foglalási rendszerek és a valós idejű értesítések fontosak az iparágon belül.

 

Ha szabadon változtathatnátok vagy fejleszthetnétek bármit a honlapotokon most, akkor mi lenne az?

Beépítenénk egy olyan gamifikációs elemet, amely képes még jobban ösztönözni a potenciális plazmaadókat.

 

Hogyan méritek a látogatók/felhasználók elégedettségét? Mit gondoltok, mi az, ami miatt visszatérnek?

Közvélemény-kutatások, plazmaadással kapcsolatos visszajelzések és kérdések, illetve különböző analitikai eszközök segítségével értékeljük az elégedettséget. A megbízható, aktuális információk és a különböző juttatási lehetőségek, folyamatosan megújuló nyereményjátékok, szezonális lehetőségek miatt térnek vissza a látogatók.

 

Hogyan segítette a weboldalatok dizájnja és navigációja a felhasználók számára, hogy könnyebben rátaláljanak a keresett szolgáltatásokra?

A kiváló menüstruktúra, a vizuális kiemelések, ikonok, apró animációk és beágyazott videók garantálják, hogy mindenki elégedetten (és informáltan) távozzon a weboldalról, lehetőleg lefoglalt időpontokkal.
 

Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon (vagyis folyamatosan) tervezünk kampányokat és promóciókat, amelyek azonnal meg is jelennek a különböző centerekhez tartozó aloldalakon, hosszú távon pedig új, kapcsolódó oldalak létrehozását tervezzük, amelyek más célcsoportok számára is vonzóvá tehetik a plazmaadást.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek