„Innovációval a mumus tantárgyak ellen” – így született meg a Rapid Edu új arculata

Interjú a Rapid Education Kft.csapatával
2025-04-16

2024 őszén új nevet, új arculatot és új lendületet kapott a korábban Rapid Matekként ismert oktatási platform – így született meg a Rapid Edu. A márkaváltást nemcsak vizuális frissítés, hanem komoly tartalmi és technikai fejlesztés is kísérte, aminek eredményeként egy fiatalos, átlátható és élményalapú honlap született. Az alábbi interjúból kiderül, milyen kihívásokkal néztek szembe a fejlesztés során, mitől érzik különlegesnek a honlapjukat, és merre tart a Rapid Edu a jövőben.

Mi motivált titeket arra, hogy nevezzetek ’Az Év Honlapja’ pályázatra?

2024 szeptemberében brandeltük át a Rapid Matekot Rapid Edura, ami jelentős honlapfejlesztéssel is járt együtt. Szerettünk volna visszajelzést kapni arról, hogy kellően innovatív és a célközönségünket hatékonyan megszólító online megjelenést hoztunk-e össze.

Mi volt a legfontosabb prioritás a fejlesztési folyamat során?

A legfontosabb prioritásunk az volt a fejlesztés során, hogy egy jól strukturált, átlátható, fiatalos megjelenésű honlapot hozzunk létre, ami jó érzéseket kelt az egyébként mumus tantárgyakkal kapcsolatban is.

Milyen szempontokat tartottatok szem előtt a felhasználói élmény kialakításakor?

Élményszerűvé tettük a honlapon való tájékozódást a vizuális elemekkel, popkulturális utalásokkal, valamint több szempontból is teljeskörű információátadást értünk el a videókkal, képekkel, felhasználói véleményekkel és leírásokkal.

Milyen nehézségekkel, kihívásokkal szembesültetek a folyamat alatt?

A legfőbb nehézséget az okozta, hogy a rengeteg ötletünket, irányunkat, felkészítőnket, csomagajánlatunkat átlátható formába rendezzük, amin könnyen eligazodik a felhasználó.

Milyen hatással volt ez az elismerés a csapatra és a motivációra?

Fontos megerősítése volt annak, hogy jó úton járunk!

Mit tartotok a legfontosabbnak ahhoz, hogy egy honlap/applikáció sikeres legyen?

A legfontosabb egy sikeres honlap/app esetén, hogy megfelelően szólítsa meg a célközönségét.

Mi az, amitől ti úgy gondoljátok, hogy a honlapotok/applikációtok igazán kitűnik a többi közül? Mi különböztet meg titeket a versenytársaitoktól?

Vizualitás: fiatalos megjelenés, merész színválasztás, stock fotók helyett saját kurzusokon készült képek, videók. Széles termékportfólió: akár személyesen, akár az online térben több ezren tudnak velünk tanulni mind a 4 fő érettségi tantárgyból.

Milyen céljaitok vannak a közeli és távoli jövőben?

Minél több természettudományos tantárgy és iskolán kívüli tudásanyag beemelési a portfóliónkba.

Milyen nehézségeket okozhat, hogy a hagyományos oktatás eszközeit ötvözitek az online megoldások használatával?

Hitelesnek kell maradnunk abban, hogy a hagyományos értékek nem sérülnek, és bizonyítanunk kell, hogy az új módszerek remek kiegészítői a hagyományos irányvonalaknak.

Milyen innovációk várhatóak az oktatás területén?

Egyre nagyobb teret nyer az AI megfelelő használata.

 

Vissza

Hogyan lett egy ötletből „Az Év Honlapja”? – A FutureManagement útja

2025. 06. 02.
Egy weboldal, amiben nemcsak funkciók és pixelek, hanem munka, csapat és hit is van. "Az Év Honlapja 2024" elismerés számunkra nem csak egy díj, hanem visszaigazolása ann…
Bővebben

Digitalizáció: A jövő, ami már itt van

2025. 05. 28.
A digitalizáció mélyreható átalakulást hozott az ingatlanközvetítői piacon, amelyre a sikeres vállalatoknak gyorsan és rugalmasan kell reagálniuk. A Duna House esetében ez a válasz az i…
Bővebben

„Reményt is adunk, nem csak tudást” – Az SNI SULI forradalmasítja az érzékenyítést az online térben

2025. 05. 23.
Az alábbi interjúban az SNI SULI csapatával beszélgettünk, akik Magyarország első olyan online streaming platformját hozták létre, amely kifejezetten az ADHD-s, autista, diszlexiás és m…
Bővebben
További hírek