Interjú a PRBK Kommunikáció ügyvezetőjével, R. Nagy Andrással

Digitálisan határok nélkül
2025-11-27

Interjúnkban R. Nagy András beszél a weboldaluk filozófiájáról, fogyasztók iránti elkötelezettségükről és tartalmi értékeikről. Munkájuk során számos szempontot figyelembe vesznek. Áthatolnak a nyelvi határokon, így végeredményül egy univerzális platformot építenek ki, melyen az emberi értékek és a szakértelem harmóniája reprezentálódik.

1. Mi inspirált Titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen? 

Hosszú tervezés és sok munka van az új honlapunkban. Sok pozitív visszajelzést kaptunk ügyfeleinktől, beszállítóinktól, hazai és nemzetközi partnereinktől. Ugyanakkor szerettük volna mérlegre tenni a munkánkat: mit szól hozzá a szakma, mit gondol róla a honlapok készítésével, működtetésével foglalkozó szakemberek közössége.  

2. Miért érzitek úgy, hogy a Ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

A nemzetközi jelenlét, a határokon átívelő kapcsolatrendszer fontos megkülönböztető tényező a cégünk számára. Ezt igyekeztünk hangsúlyozni a weboldallal, nagy hangsúlyt fektetve az oldal kétnyelvűségére. Az angol verzió nem csupán szűkített tartalommal működő szükséges kiegészítő, hanem az oldal fontos, integráns eleme. Az esettanulmányok, a blogposztok általában két nyelven készülnek, ahogyan a hírlevelünkből is van angol verzió is a magyar mellett.    

3. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A visszajelzések alapján egyértelműen a kétnyelvű blog (IdeaBank) a weboldal legfontosabb eleme. A látogatók hasznosnak találják a tartalmakat, ráadásul a tapasztalataink szerint az AI alapú keresők is előszeretettel hivatkozzák az IdeaBank interjú formátumú posztjait. 

4. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Egyrészt az oldal design-ja és kezelhetősége, de ami még ennél is fontosabb: a hasznos tartalom. A tanácsadó cégek világában nagyon fontos a hozzáértés, a szakértelem demonstrálása. Ráadásul ezt úgy kell tenni, hogy a potenciális célközöség tagjai ne unalmas „nyomulásnak” értékeljék a megosztott információkat. Ezt szolgálja az IdeaBank blogunk, ahol érdekes, izgalmas szakmai anyagokat osztunk meg (interjúk, beszámolók, elemzések stb.), valamint az esettanulmányokat felvonultató rész – és ezekhez kapcsolódik a már említett hírlevelünk is. Mindezekre nagyon jó visszajelzéseket kapunk a látogatóinktól.  

5. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

A honlapunk továbbfejlesztése már el is kezdődött. Jelenleg éppen az AI keresésekre történő optimalizáció (az újabban sokat emlegetett GEO) első lépéseként GEO auditot végzünk (az első adataink elég jónak tűnnek…), a részletes elemzés határozza majd meg a további fejlesztési irányokat. A lényeg az, hogy az AI segítségével végzett számunkra fontos keresések válaszaiban is szeretnénk minél többször megjelenni.  

 

A válaszokat adta: R. Nagy András, a PRBK Kommunikáció ügyvezetője, a Worldcom PR Group EMEA régió igazgatótanácsi tagja.

Vissza

Rövid videók új aranykora: hogyan alakítja át a TikTok és a Reels a márkaépítést?

2025. 11. 27.
A közösségi média világában ma már nincs erősebb trend a rövid, pörgős videóknál. A TikTok, majd a nyomában loholó Instagram Reels teljesen új korszakot hozott a márkaépítésbe. Gyorsabb…
Bővebben

Interjú a PRBK Kommunikáció ügyvezetőjével, R. Nagy Andrással

2025. 11. 27.
Interjúnkban R. Nagy András beszél a weboldaluk filozófiájáról, fogyasztók iránti elkötelezettségükről és tartalmi értékeikről. Munkájuk során számos szempontot figyelembe vesznek. Átha…
Bővebben

Interjú a Billingo csapatával

2025. 11. 27.
A Billingo nem csupán egy modernizált felülettel nevezett be ‘Az Év Honlapja’ versenyre – hanem egy teljesen átgondolt szemlélettel. A rebranding mögött tudatos straté…
Bővebben
További hírek