Interjú a Mr. Alkohol csapatával

Hogyan lesz egy fiatal márkából inspiráló online élmény?
2025-12-12

A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshopban gondolkodik, hanem egy olyan élményben, ahol a vásárlók inspirációt, új kedvenceket és folyamatos megújulást találnak.

1.Mi inspirált Titeket arra, hogy részt vegyetek ’Az Év Honlapja’ versenyen?

Bár még csak öt éve vagyunk jelen a piacon, hiszünk benne, hogy ilyen rövid idő alatt is lehet nagyot alkotni, ha elég szenvedéllyel és nyitottsággal dolgozunk minden nap. A nevezéssel szeretnénk megmutatni, hogy egy fiatal márka is képes hatással lenni a piacra – akár azzal, hogy mer újítani, mer máshogy gondolkodni.

A weboldalunkat nemcsak értékesítési csatornának tekintjük, hanem egy olyan helynek, ahol inspirálhatjuk a vásárlóinkat, segíthetünk nekik felfedezni új kedvenceket és közben egy kis élményt is adunk.

Azért jelentkeztünk, mert büszkék vagyunk arra, amit eddig felépítettünk – és szeretnénk, ha ezt Ti is látnátok. Ha pedig közben még fejlődhetünk és tanulhatunk is a szakmai visszajelzésekből, akkor még egy okkal több, hogy itt vagyunk.

 

2. Miért érzitek úgy, hogy a Ti megoldásotok különleges vagy kiemelkedő a digitális térben?

Azért tartjuk egyedinek a megoldásunkat, mert a webshop funkciót élményalapú digitális jelenléttel ötvözzük. Erős vizuális identitással, kreatív kampányokkal és profi, céltudatos landing oldalakkal dolgozunk, amelyek mindig az adott szezonra és vásárlói igényekre reagálnak. A heti ajánlatok, tematikus termékválogatások és a folyamatos fejlesztés iránti elkötelezettségünk mind azt szolgálják, hogy a Mr Alkohol ne csak egy vásárlási felület legyen, hanem egy inspiráló online márkaélmény.

 

3. Milyen funkciót vagy jellemzőt tartotok a legfontosabbnak a projektetekben, amely a célcsoport számára a legtöbb értéket nyújtja?

A legfontosabbnak azt tartjuk, hogy a vásárló gyorsan, magabiztosan és inspiráltan találja meg a számára tökéletes italt. Ennek érdekében minden funkciót úgy alakítunk, hogy egyszerre legyen egyszerű és élményközpontú:

  • átlátható, okos kategóriarendszer és kereső, amely könnyed döntést tesz lehetővé
  • gyors, felhasználóbarát vásárlási folyamat, minimális lépéssel a kosártól az ajtóig
  • aktuális ajánlatok és szezonális tartalmak, amelyek mindig relevánsak

Úgy gondoljuk, a vásárlók számára ez a kombináció jelenti a legnagyobb értéket: könnyű eligazodás, szakértői támogatás és egy olyan digitális élmény, amely a vásárlást örömtelivé teszi.

 

4. Mik azok a tényezők, amik biztosítják, hogy a felhasználói élmény ne csak jó, de emlékezetes is legyen?

Nálunk a felhasználói élmény akkor teljes, ha a vásárló úgy érzi: jó, hogy benéztem, mert megint találtam valami különlegeset.

Ezt három dolog teszi igazán emlékezetessé:

Mindig történik valami izgalmas. Heti ajánlatok, szezonális akciók, 1+1 meglepetések, csak online elérhető exkluzív dealek. Hozzánk tényleg érdemes visszatérni, mert sosem ugyanaz fogad.

Látványos vizuális élmény, tematikus kampányok, egyedi storytelling.

A választás folyamatát élménnyé tesszük. Ajándékválasztó, alkalomhoz illő ajánlások, ízvilág szerinti szűrések. 

 

5. Milyen rövid- és hosszútávú terveitek vannak? Hogyan képzelitek el a honlapotok fejlődését a jövőben?

Rövid távon az a célunk, hogy még közelebb vigyük a vásárlóinkhoz az élményt: személyre szabott ajánlatokkal, még gyorsabb és kényelmesebb navigációval, valamint olyan funkciókkal, amelyek tényleg támogatják a döntést.

Hosszabb távon szeretnénk, ha a Mr Alkohol egyet jelentene az online italélménnyel Magyarországon:

  • AI szerinti ajánlórendszerrel, amely személyre szabja az ajánlatokat
  • Exkluzív online márkaélményekkel és ajánlatokkal, amelyeket máshol nem lehet megtalálni

A honlapunk folyamatosan fejlődik velünk együtt, hogy minden látogató egy lépéssel közelebb kerüljön ahhoz az italhoz, ami igazán hozzá illik.
 

Nem csak követni szeretnénk a digitális trendeket, hanem alakítani is és megmutatni, hogy az online italvásárlás lehet okosabb, izgalmasabb és sokkal emlékezetesebb, mint gondolnánk.

 

Vissza

Interjú a Mr. Alkohol csapatával

2025. 12. 12.
A Mr. Alkohol mindössze öt éve jelent meg a piacon, mégis olyan lendülettel és szemlélettel építi jelenlétét, mintha évtizedes tapasztalat állna mögötte. A csapat nem csupán egy webshop…
Bővebben

Brand voice kialakítása – hogyan beszéljen a márkád?

2025. 12. 11.
A brand voice a márka saját hangja és kommunikációs stílusa, amely minden felületen következetesen jelenik meg. Megmutatja, hogyan szól a márka a fogyasztókhoz, milyen benyomást kelt, é…
Bővebben

Interjú az Algogrind.hu weboldalát készítő EXDEVIT csapatával!

2025. 12. 10.
Az AlgoGrind egy olyan oktatási platform, amely friss megközelítéssel emeli új szintre a digitális tanulást. A fejlesztők számára a tartalomkészítés, a vizuális szerkesztés és a valódi…
Bővebben
További hírek