Jubileumi évet nyit ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2016-04-11

Idén 15. alkalommal rendezik meg ’Az Év Honlapja’ pályázatot, mely rengeteg újítással készül az őszi időszakra. A zsűri új alapokra helyezte a versenyt, hogy a nevezők is újabb kihívásokkal találják magukat szembe. A tavaszi, „felkészítő” workshop így kiemelt szerepet kap a projekt életében…

„A digitális marketingben egy év négynek számít, gyakran elhangzik, mégsem vesszük elég komolyan. A zsűri idén ennek a ténynek szenteli a jubileumi évet és kiemelten odafigyel az innovációra a pályázatokban. Gondoljunk csak ebbe bele, egy teljesen új, digitális világ épült fel az elmúlt évtizedben. Missziónk, hogy egyre többen tudják követni ezt az egyre gyorsuló világot!”- nyilatkoztaVarga István, 'Az Év Honlapja' pályázat alapítója, aki azt is elmondta, hogy a workshopon a sok változtatás mellett olyan információk fognak elhangozni, melyek rendkívül hasznosak és iránymutatóak a mai világ marketingesei számára.

A 15. jubileumi évben, ’Az Év Honlapja’ pályázaton többek között a kategóriák, a zsűrizési folyamat és a szempontrendszer is átalakul. A workshoppal pedig az idei év leendő nevezőit szeretné felkészíteni a zsűri arra, hogy most is igazán nívós és szakmailag kifogásolhatatlan honlapok kerüljenek ki a digitális világba.  A szervezők egyébként egy igazán nagy hírrel is készülnek a tavaszi időszakra, melyről majd a későbbiekben számolunk be…

A „Hogyan legyek Az Év Honlapja?” elnevezésű pályázati felkészítő workshop, 2016. május 11-énkerül megrendezésre az Expo Hotel Panoráma termében. Az előadók között köszönthetjük majd többek között Varga Istvánt, ’Az Év Honlapja’ pályázat alapítóját, Klausz Melindát (Klausz Social Group), Papp Gábort (The Pitch), Fazekas Lászlót (MÜPA) és Biri Mátyást (Growth Panda Agency) is.

A workshop teljes programja és a jelentkezési feltételek az alábbi linken érhetők el:

 http://www.azevhonlapja.hu/workshop/jelentkezes

Vissza

Hogyan legyen felhasználó-központú a weboldalad?

2019. 04. 15.
A felhasználó-központú design egy olyan kifejezés, melyet a termékgyártók használnak az emberek számára történő tervezés folyamatának leírására. A felhasználó-központú design olyan mego…
Bővebben

Emojik használata, a jobb átkattintási arányért

2019. 04. 09.
Az emojik sokáig csak a fiatalabb generációk kommunikációjának részét képezték, mára azonban a mainstream online kommunikáció részévé váltak. Nem lehet úgy kiküldeni egy e-mailt vagy fe…
Bővebben

Hogyan érj el weboldalladdal jobb helyezést a Google keresőben?

2019. 04. 02.
Egy vállalkozás sikere nagy mértékben múlik azon, hogy mennyire hatékonyan tudnak új ügyfelet szerezni. Ennek az ügyfélszerzésnek a legolcsóbb és egyben az egyik leghatékonyabb formája…
Bővebben
További hírek