Megújult a Blikk híroldala

IndaNext Hungary Kft.

Kategória:
Média
A pályázat elérhetősége:
https://www.blikk.hu/

Marketing célok:

A Blikk weboldalának újratervezésével célunk egy modern és letisztult hírsite kialakítása volt. A sokszínű és nagy mennyiségű tartalom szükségessé tette az oldal átláthatóságának a javítását. Az új ergonomikus és dinamikus elrendezéssel tovább tudjuk fenntartani a userek figyelmét, növelve az oldalon eltöltött időt. A fogyasztói szokások változását követve kiemelt pozícióba helyeztük a multimédiás tartalmakat és a rövid videós híreket, miközben észrevehetőbbé tettük a tematikus tartalomkínálatunkat. A felhasználók igényei mellett az üzleti elvárásoknak is jobban megfelelünk: javítottuk a hirdetések átláthatóságát, új értékesítési felületeket alakítottunk ki. Az oldal vizuális megújítása kiegészült a márka megújításával is – szlogen, promóciós kampány stb. –, ezek együttesen támogatják a Blikk-kel szembeni előítéletek megváltoztatását és a márka erősítését.

Célcsoport:

Férfiak és nők egyaránt; cél a férfiak arányának növelése, a 30-59 korosztály stabilizálása és erősítése, ami most is jelentős (50%). A városi lakosság mellett (75%), célunk a kistelepülésen élők megszólítása.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában