Közönségszavazás / 2025
- 2291 Mr.Alkohol
- 2144 Természetkosár
- 2032 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 592 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
Marketing üzenetek helyett beszéljenek a tények. Tény, hogy egy példás közös munka eredményeként a Trendency szakemberei megújították a TV2 népszerű hírműsorának, a Tényeknek a honlapját. Tény, hogy a Tények.hu megújulása egyszerre jelentett design-, technológiai és szerkesztőségi szintlépést. A kibővült tematikai kínálatot a Tények TV-s arculatára épülő, de online működésre optimalizált design foglalja keretbe: karakteres, dinamikus, könnyen áttekinthető és kicsit emlékeztet a kedvenc streaming felületeinkre. Tény, hogy az oldal reszponzív és teljes egészében akadálymentes, hiszen a kontrasztok, a tipográfia és a navigáció is a WCAG-elvárások szerint készült. Mondanunk sem kell, hogy az oldal reszponzív és akadálymentes — ahogy azt kell. Tény, hogy az oldal motorját a saját CMS-ünk adja; a régi, jól működő rovatok és tartalmak mellé új funkciókat és kategóriákat terveztünk: a shortsok és a hot topic ajánlók segítenek gyorsan eligazodni a legfrissebb hírek között. Tény, hogy bár a szerkesztőség már birtokba vette az új oldalt, az olvasókra váró újdonságok sora még korántsem ért véget.Célcsoport:
Aktív hírfogyasztók, akik naprakészen szeretnének tájékozódni a napi eseményekről gyorsan és könnyen fogyasztható formában – legyen az írott vagy videós tartalom. Nyitottak a politikai, gazdasági és bulvárhírekre egyaránt, emellett érdeklődést mutatnak a TV2 széles műsorkínálata iránt is.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!