Prove

Empátia Sztori Nonprofit Kft

Kategória:
Média
A pályázat elérhetősége:
https://prove.hu/

Marketing célok:

Az elmúlt 7 év szerkesztőségünk és 220 ezer havi olvasónk számára is egy izgalmas utazás volt: a nonprofit lapként induló – és továbbra is ilyen alapon működő – portál egy merész ötletből mára Magyarország egyik legolvasottabb vegán életmódmagazinjává vált havi több mint félmillió oldalletöltéssel, 200 ezer feletti userrel, 30 ezer fős Facebook csoporttal és egy 40 ezer fős, aktív hírlevélközösséggel. A teljes arculati modernizáció célja egy olyan vizuális és funkcionális élmény megteremtése volt, amely letisztult, naprakész és hitelesen képviseli a Prove értékeit: a természetközeliséget, a tudatosságot és az etikus, felelős döntéshozást. Az új arculat egyszerre modern és organikus. A friss színpaletta, a grafikai levéltextúrák és a kerekített, harmonikus formaelemek azt a világot idézik meg, amelyben a tudatosság barátságos, megközelíthető és esztétikailag is vonzó. A váltás a márka minden csatornáján megjelenik a weboldaltól a heti hírlevélen át a közösségi média és OOH kreatívok, valamint a nyomtatott anyagokig.

Célcsoport:

A vegánok, vagy az életmóddal még csak próbálkozó vegetáriánus, flexitáriánus és tudatos olvasók, fogyasztók. A több hullámban, összesen 14 000 fős mintán végzett, friss és reprezentatív TGI 2024/3–4 és 2025/1–2 kutatás alapján ez a célcsoport elkötelezett, fizetőképes és stratégiai szempontból is az egyik legértékesebb réteg, akinek érdemes kommunikálni.
Vissza

További pályaművek a kategóriában