Denza, a hajnövesztés forradalma

Denza Hair Kft

Kategória:
Egészségügy, Márkasite
A pályázat elérhetősége:
https://denzahair.hu

Marketing célok:

A denzahair.hu küldetése, hogy hiteles, közérthető és empatikus módon edukálja mindazokat, legyenek páciensek, hozzátartozók vagy szakmai érdeklődők, akik hajvesztéssel vagy fejbőr-öregedésből, illetve egyéb egészségügyi okokból eredő hajproblémákkal küzdenek, miközben valós társadalmi hasznosságot teremt a hajegészség megőrzésének támogatása által. A fejlesztés során a hajvesztésben érintetteket aktívan bevontuk, így minden tartalmi és vizuális elem - a nemi dualitást tükröző felépítéstől, a szövegektől és képektől a videókon, páciensbeszámolókon át, egészen a szakértői ajánlásokig - az ő valós igényeikre épül. A barátságos, tiszteletteljes design minden korosztály számára befogadható: a nagyobb betűméret, kontrasztos megjelenítés és egyszerű navigáció segíti az idősebb látogatókat is. A vizuális arculat Gryllus Ábris, tervezőgrafikus által medical marketing szemléletben készült, a szakmai hitelességet, az esztétikus megjelenést és a közérthetőséget egységes kommunikációs struktúrába rendezve. A tematikus szerkezet a valós piaci igényekre is reflektál, így az edukáció és az értékesítés átlátható, minőségi formában kapcsolódik össze.

Célcsoport:

A weboldal célcsoportját azok a 25–55 év közötti nők és férfiak alkotják, akik a fejbőr öregedéséből vagy egyéb egészségügyi okokból eredő hajhullással, kopaszodással vagy fejbőrproblémákkal küzdenek, valamint hozzátartozóik és a téma iránt érdeklődő szakemberek, akik hiteles, közérthető és empatikus forrásból szeretnének tájékozódni a haj- és fejbőregészség megőrzéséről.

Videó:

Vissza

További pályaművek a kategóriában