Közönségszavazás / 2025
- 2321 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
Az Életöröm szeretné lebontani a „gondozási intézmény, elfekvő, szegényház” sztereotípiáját, és megmutatni: az időskor lehet örömteli, függetlenül attól, hogy valaki aktív, támogatásra szorul, vagy teljes körű ápolást igényel. A szokásos UX, SEO vagy CRO trendeket félretéve egy érzelmes gondolatiságot hoztunk létre azzal, hogy új nevet kapott az otthon három szárnya (nyugdíjasházból "Szabadság háza", az idősotthonból "Biztonság kertje", a demens ellátásból pedig "Megértés ligete" lett), amely minden aspektusában végigkíséri a weboldal tartalmait és felépítését. Folyamatosan bővülő személyes történeteket mesélünk el, így adva választ a mélyebb fájdalompontokra, és segítjük a célcsoportot átlépni a kapcsolatfelvétel nehéz határvonalát. Különösen büszkék vagyunk rá, hogy egységnyi látogatóból, sokkal több leendő lakó veszi fel a kapcsolatot az Életörömmel, és bátrabban, magabiztosabban kérdeznek, mint korábban. Reméljük, hogy ilyen egy szerethető EÜ weboldal, idős emberek számára.Célcsoport:
Idős férfiak és nők, nyugdíjas korúak vagy hozzátartozóik, akik segíteni kívánnak családtagjaikonVideó:
További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!