Közönségszavazás / 2025
- 2321 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A honlap megújításakor elsődleges célunk a korszerű megjelenés volt, hogy a weboldal vizuálisan is tükrözze a márka szakmai hitelességét és modern szemléletét. Letisztult, mai elvárásoknak megfelelő felületet alakítottunk ki, ahol kiemelt hangsúlyt kapott az átláthatóság és az egyértelműsítés. Így a látogatók gyorsan és könnyedén megtalálják a számukra releváns információkat, legyen szó szolgáltatásokról, szakmai háttérről vagy kapcsolatfelvételről. A fejlesztés során a felhasználói útvonalak egyszerűsítésére és az információk logikus strukturálására törekedtünk, hogy a honlap ne csak esztétikus, hanem valóban hatékony és jól használható digitális felület legyen.Célcsoport:
Visszérbetegséggel élők, egészségügyi szolgáltatások iránt érdeklődők, páciensek és családtagjaik. Javarészt 35-65+ korosztály.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!