Közönségszavazás / 2025
- 2321 Mr.Alkohol
- 2148 Természetkosár
- 2033 Ózd város weboldala
- 1182 WhiskyNet.hu - Nemcsak kí…
- 593 SNI SULI II. ADHD ÉS AUTI…
Marketing célok:
A honlapunk megújítását ugyanaz a szemlélet vezette, mint klinikánk idei bővítését és felújítását: pácienseink számára még magasabb színvonalú élményt szeretnénk nyújtani már az első online találkozástól kezdve. Marketingcélunk egy olyan korszerű és letisztult weboldal létrehozása volt, amely tükrözi a megújult klinikai környezetet és szakmai kompetenciánkat. Fontos volt számunkra, hogy a látogatók könnyen eligazodjanak és gyorsan megtalálják a számukra releváns információkat. A fejlesztés során a felhasználóbarát működés és a mobilhasználat optimalizálása került fókuszba, hogy a honlap ne csak informálja pácienseinket, hanem segítse őket a tudatos döntéshozatalban.Célcsoport:
Egészségügyi szolgáltatások iránt érdeklődők, páciensek és családtagjaik. Javarészt 30-65+ korosztály, de kismamák, szülők és gyermekeik is.További pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!