Közönségszavazás / 2025
- 827 Ózd város weboldala
- 567 Mr.Alkohol
- 294 Ármegosztó
- 143 EgészségAblak
- 142 YouTube Super Thanks Coun…
Marketing célok:
A Surgery Art weboldala kifejezetten a plasztikai beavatkozások iránt érdeklődő ügyfelek számára készült, célja az érdeklődők hatékony konvertálása személyes kapcsolatfelvétellé. A fejlesztés során a fő fókusz a bizalomépítés, az esztétikus vizuális megjelenés és a könnyű navigáció volt. Az oldal egyetlen célra optimalizált landingként működik, ahol a látogatók gyorsan dönthetnek: telefonos ügyfélszolgálaton keresztül vagy visszahívási űrlappal vehetik fel a kapcsolatot. A letisztult, felhasználóbarát design az azonnali konverziót és pozitív márkaélményt támogatja.Célcsoport:
plasztikai beavatkozások iránt érdeklődő nők és férfiak, megjelenésükre igényes ügyfelekTovábbi pályaművek a kategóriában
Hírlevél
értesüljön első kézből!